Satiksmi bremzējot pirmais krustojums aiz tilta, lai gan tam esot arī pozitīva nozīme - nedaudz ierobežo plūsmu, kamēr piepildās mazās, šaurās Jūrmalas ieliņas.
"Mēs tuvojamies tam skaitam, kad Jūrmalas vēsturiskā daļa, tik cik var mašīnas stāvēt, lai neapturētu satiksmi, ir piepildīta. Taču tas nekas. tiek plānotas jaunas stāvvietas, jo pieturamies pie koncepcijas par iebraukšanas maksu," teica mērs. Tiek domāts par stāvvietām kreisajā dzelzceļa pusē, kur, atstājot mašīnas, cilvēki varētu sasniegt Dzintarus, Dubultus, Buldurus.
Dome strādājot arī pie kreisās joslas atbrīvošanas tiem, kam ir caurlaides.
Tik brīvi kā pie mums Jūrmalā nekur pasaulē braukāt nevar, norādīja R.Ražuks. Samaksājam un braucam kur vēlamies, uzsvēra mērs.
Atteikšanos no iebraukšanas maksas pilsētas pašvaldībā neapsver. Mēs nevaram, jo jākopj 32 km gara pludmale, taču iebraukšanas maksa ir un paliks viena lata apmērā, teica Jūrmalas pašvaldības vadītājs.