Kā pirmie savu darbību sāks radars uz ceļa Rīga - Jelgava pie pagrieziena uz Brankām un uz jaunā Rīgā - Koknese ceļa pie satiksmes mezgla ar ceļu Inciems - Sigulda - Ķegums (radaru karte skatāma šeit). Līdz šim radari darbojās testa režīmā un paziņojumi autovadītājiem netika sūtīti.
Autovadītāji var izvēlēties, kā turpmāk saņemt paziņojumus par radaru fiksētajiem pārkāpumiem: ar elektroniskā pasta starpniecību, izdarot atzīmi CSDD reģistrā https://e.csdd.lv/, vai kā līdz šim - ierakstītas vēstules formātā.
CSDD uzskata, ka jau pašlaik var uzskatīt, ka stacionāro radaru izvietošana ir sevi attaisnojusi. Radaru uzstādīšanas vietā ir samazinājies plūsmas ātrums un tiek fiksēts neliels skaits ātruma pārkāpēju. Pirms katras stacionārā fotoradara atrašanās vietas ir izvietotas braukšanas ātrumu ierobežojošas ceļa zīmes ar papildzīmi par fotoradara darbību. Tas saskan ar ideju, ka fotoradaru ieviešanai ir preventīvs raksturs - samazināt braukšanas ātrumu bīstamos ceļa posmos, nevis naudas pelnīšanas avots.
Stacionāro fotoradaru atrašanās vietas tika izvēlētas, izvērtējot simtiem ceļu satiksmes negadījumu statistiku, "melnos punktus" un informāciju par ceļu posmiem ar intensīvu satiksmes plūsmu. Triju gadu laikā vietās, kur paredzēts uzstādīt mērierīces, notikuši 495 ceļu satiksmes negadījumi, cietuši 135 cilvēki, bet bojā gājuši astoņi. Turklāt bojā gājušie ir ne tikai sāpīgs zaudējums tuviniekiem, bet arī valstij, tautsaimniecībai un sabiedrībai kopumā, šajā gadījumā vērtējums naudas izteiksmē tie ir vairāk nekā četri miljoni eiro zaudējumi.
Radarus uzstādījis uzņēmums Reck sadarbībā ar mērierīču izgatavotāju - Nīderlandes uzņēmumu Gatso. Uzstādīšana un ar to saistītais darbs bija apjomīgs, tajā iesaistītas vairākas organizācijas un institūcijas.