Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā 0 °C
Apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

No februāra jauni vilcienu reisi uz Daugavpili un Siguldu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
:)
:
Vieniem pieliek,citiem noņem,Jelgavai divus noņem. :(
Neziņā
N
Cik var eksperimentēt un tērēt valsts naudu! Jau 2011.gada tika izveidots vilciena Nr.637 reiss, dodot iespēju Siguldas iedzīvotājiem ātrāk nokļūt Rīgā darba dienu rītos. Vilciens nepieturēja atsevišķās pieturās, kā rezultātā Rīgā pienāca 20 minūtes ātrāk nekā citi šajā maršrutā kursējošie vilcieni. Šis bija eksperimentāls reiss, kas tika saskaņots ar VSIA Autotransporta direkcija, lai pārbaudītu, vai pasažieri arī „darbos”, ne tikai vārdos atbalsta šādus ekspresmaršrutus un vai ātrāka vilciena ieviešana palielinās pasažieru plūsmu konkrētajā maršrutā. Pusotru gadu analizējot pasažieru plūsmu, tika secināts, ka vilciens, lai arī pēc laika izdevīgs nokļūšanai Rīgā uz darbu un/vai mācībām, nav guvis ievērojamu pasažieru atsaucību. Pasažieru skaits Sigulda-Rīga līnijā darba dienu rītos nepalielinājās, tas ir – ja iepriekš cilvēki uz Rīgu rītos devās ar diviem piedāvātajiem vilcienu maršrutiem (Nr.655 Valmiera-Rīga plkst.6.15 no Siguldas un Nr.857/667 Valga-Rīga plkst.7.20 no Siguldas), tad pēc ekspresvilciena ieviešanas apmēram tas pats pasažieru daudzums turpināja braukt nu jau ar trim vilcieniem. Vai šajos pāris gados būtu kas mainījies, ja atkal jātaisa tas pats eksperiments? Netika novērotas arī būtiskas izmaiņas vilciena Nr.639 Sigulda-Rīga plkst.8.19 pasažieru plūsmā – šo vilcienu izmantojošo iedzīvotāju skaits ne samazinājās, ne palielinājās. 2012.gada otrā pusgada dati rāda, ka ekspresvilciena Nr.637 vidējais pasažieru skaits reisā ir 117 cilvēki, kas ir 49,33% no vilcienā pieejamo sēdvietu skaita. Šajā pašā laika posmā vilciena Nr.639 vidējais pasažieru skaits bijis 103, kas ir 43,93% no pieejamo sēdvietu skaita. Un, lai arī tiek apgalvots, ka vēlākais vilciens „nav ērts”, pasažieru uzskaites dati rāda gluži citu ainu, proti, abus šos vilcienus – „ērto” un „neērto” - ikdienā izmantoja aptuveni vienāds pasažieru skaits. Kā jau minēts, ekpresvilciens Nr.637 tika izveidots kā eksperiments, tā regulāra kursēšana bija atkarīga no pasažieru atsaucības, kas nebija tik liela, kā sākotnēji tika prognozēts. Ņemot vērā secinājumus, 2012.gada beigās tika pieņemts lēmums eksperimentu neturpināt. Siguldas pasažieriem joprojām ir pieejami trīs vilcienu reisi katru darba dienas rītu, un ikvienam ir iespēja izvēlēties sev ērtāko braukšanas laiku.
ievina
i
No kura laika jauni vilcieni,ka bij vecie vilcieni ta un paliks,kamer valdiba domas par savu maku.
q
q
Man arī šitā ziņa raisīja smīnu - nez, kur darbdienu vidū ir tie daudzie pasažieri maršrutā Rīga - Daugavpils? Tāpat kā man nekādi nepieleca, kāpēc 2 no 3 diennaktī notiekošajiem reisiem Rēzeknes virzienā kursē viens pakaļ otram?
Dūmiņš
D
Protams protams...par papildu vilcieniem saceļ vētru, bet par to, ka atcelts pēdējais reiss no Siguldas uz Rīgu, gan noklusē.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas