LAU visā valsts teritorijā veic brauktuvju aktīvu attīrīšanu no sniega un apstrādā ar pretapledojuma materiāliem, un pēdējās diennakts laikā ceļu uzturēšanā ziemas dienesta tehnika strādā nepārtraukti, norāda uzņēmumā. Autoceļu ziemas uzturēšanas darbos visā valsts teritorijā patlaban iesaistītas vairāk nekā 75 ziemas dienesta tehnikas vienības.
Autoceļus ar pretapledojumu materiāliem apstrādā, lai uzlabotu braukšanas apstākļus un satiksmes drošību. LAU gan brīdina, ka ceļš var būt slidens arī pēc tam, kad ir nokaisīts. Ar kaisīšanu tiek mazināta apledojuma iespējamība, līdz ar to autovadītājiem ir jāizvēlas piemērots braukšanas ātrums, jo ceļa stāvoklis ziemā var strauji mainīties. Saskaņā ar normatīvajiem aktiem, ja autoceļu brauktuves temperatūra ir zemāka par mīnus sešiem grādiem pēc Celsija, no sniega un ledus brīva brauktuve netiek prasīta.
LAU visā valsts teritorijā, izņemot Rīgas pilsētu, veic valsts autoceļu kompleksās ikdienas uzturēšanas darbus, kā arī būvmateriālu - dolomīta šķembu, drupinātās grants un sagatavotās smilts ražošanu. LAU veic ikdienas uzturēšanas darbus uz vairāk nekā 900 tiltiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 km, no tiem vairāk nekā 8000 km autoceļu ir ar melno segumu un gandrīz 12 000 km ir grants autoceļu.