Zaudējot starppilsētu reģionālos pārvadājumus, uzņēmums zaudējis apmēram 40% pārvadājumu apjoma, no darba atlaisti 20 darbinieki. Tādējādi visi uzņēmuma izdevumi pašlaik gulstas tikai uz rajona pārvadājumiem. "Šogad stājās spēkā palielinātā pievienotās vērtības nodokļa likme, kas attiecas arī uz pasažieru pārvadājumiem, februārī, palielinoties akcīzes nodoklim, dārgāka kļūs degviela. Kādi vēl argumentēti pamatojumi vajadzīgi, skaidrs, ka līdz ar to mūsu pakalpojumi kļūst dārgāki. Ja rajona padomei ar to nepietiek, protams, sagatavosim detalizētu aprēķinu un iesim uz pašvaldību vēlreiz," norāda Ogres autobusa valdes loceklis Artūrs Bērziņš. Braukšanas maksu pilsētas autobusos Ogres novadā bija plānots palielināt no 30 līdz 35 santīmiem, bet rajona maršrutos maksa pieaugtu no 4 līdz 4,5 santīmiem par kilometru. A.Bērziņš apgalvo, ka nelielos attālumos biļetes cenas sadārdzinājums būtu niecīgs un arī tālākos braucienos maksa pieaugtu tikai par 10—15 santīmiem. Tā kā Ogres autobusa bāze atrodas Ogres teritorijā, uzņēmums, ņemot vērā sarežģīto finansiālo situāciju, vērsās arī Ogres novada pašvaldībā ar lūgumu samazināt nekustamā īpašuma nodokļa apmēru 2009.gadā. Ogres novada dome bija pretimnākoša un šo lūgumu akceptēja. Šobrīd Ogres autobusa kapitāldaļu turētāji ir Ogres rajona padome un novada dome. Pēc Ogres rajona reorganizācijas rajona pašvaldības kapitāldaļas plānots sadalīt Ogres un Ķeguma novadam. Citi novadi par šī uzņēmuma daļu pārņemšanu interesi neizrādīja.
Ogrē atsaka maksas palielinājumu
Ogres rajona padome atteikusi vietējam pasažieru pārvadātājam Ogres autobuss iespēju no šā gada 1.februāra palielināt braukšanas maksu rajona maršrutos. Ogres rajona padomes priekšsēdētāja vietnieks Andris Karasevs atteikumu komentē ar maksas palielinājuma pamatojuma trūkumu. Uzņēmuma speciālistiem jāizstrādā detalizēts maksas palielinājuma aprēķins un jāiesniedz pašvaldībā vēlreiz.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.