Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Otrdiena, 12. novembris
Kaija, Kornēlija

Olšteins noraida pārmetumus par neprofesionālu kandidātu izvēli SM kapitālsabiedrībās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Olšteinam
O
Vai tiesa, ka meļiem īsas kājas?
Durnis
D
šitam fruktam pat Zīgerists nevar pienest ūdeni... vājprāts ,kas tajā taisnīguma koalīcijā notiek... jenoti ar visu šaiku varbūt pietiks Latvijas tautu pazemot ???
  • 2
  • 0
IKP
I
Ministriem un deputaatiem dereetu iemaaciities karaviira zveerestu un reglamentu(var pavirshi),bet tad vismaz saprastu,ko ar pavirshiem virsniekiem dara tribunaals. Cik ilgi jāsiet tautu?!
wate
w
Nu,kurs sito deputatu ieveleja! olsteins izskatas pec prasta darbona,kas grib izcelt savu kamer vel ir pie siles
Helena
H
Olštein ir melis! Reinis Freimanis Dzimšanas gads: 1980 Ārvalstu pilsonība: nav Dzīves vieta: Rīga Izglītība: augstākā Pabeigtas šādas mācību iestādes: Sociālā darba un pedagoģijas augstskola "Attīstība", 2004, augstākā profesionālā izglītība, sociālais darbinieks-pedagogs Darba vietas un amati: Rīgas plānošanas reģions, projektu koordinators Rīgas Tehniskā universitāte, projektu koordinators, asistents "Zatlera Reformu partija", Ētikas komisijas loceklis Valsts valodas prasmes pašnovērtējums: dzimtā Tautība: latvietis Ģimenes stāvoklis: precējies
DURNIS
D
bļāviens... tagad ceļus un tiltus būvēs sociālie pedagogi... PRĀTIŅ NĀC MĀJĀS !!!
  • 1
  • 0
riebeklis
r
OLŠTEIN , NO KURA KATLA TU STRĒB PUTRU ..... NO MASKAVAS ......VAI........
rs
r
Olsteins pats ir aferists un karjerists,kads vins SM parlamentarais sekretars.
Arturs M.
A
Jā,nu protams,Magone no LDZ gan gribētu bezizmēra American express kredītkarti.Nekā nebūs.Atradies neaizvietojamais speciālists-lai lasās,ja par mazu viņam.Atceros,viņš reiz pa Latvijas hokeja federāciju ar čikājās.Rezultāts-nulle!
hmm ...nnn
h
"Rīgas domē viņš strādājis pie dēvētā Ziemeļu koridora projekta." Tas izsaka daudz ko, ja ne visu!
KWK
K
... tiks stiprināta LVC kapacitāte ES struktūrfondu plānošanas un apguves jomā, apgalvo SM, khm khm,,,, nu komunisti pat tā ne...a. . Tas nekas, ka valdība ir skaļi pateikusi, ka ES finasējums tuvākajos gados ceļiem nav plānots,, bet tas nu tā...
„Latvijas Valsts ceļi” nespēj izdom
Likumīgā un tikumīgā Vienotības kliķe (V+VL!+RP).... hi hi....
  • 2
  • 3
skats no malas
s
olšteina-oligarhu roklaižas pļeperēšana
Vārds
V
"Politiķis"
no malas
n
ar Olšteina pārstāvēto neatkarīgo Saeimas deputātu grupu saistītais projektu koordinators Freimanis un bijušais Labklājības ministrijas valsts sekretārs Ringolds Beinarovičs ------------------------------------------------------------ Kārtējais Lapsas līmeņa LETAs safabricējums. Kādā veidā tad tās saites parādās? Drīz žurnālisti sauks par aizdomīgu pat faktu, ka cilvēki elpo vienu gaisu vai šlipsēm līdzīgi ornamenti, nemaz nerunājot par to, ka kāds būs pazīstams ar kādu partijas cilvēku.
no malas
n
Nav runa par pieminēto kadru atbilstību amatiem. Ir runa par to, ka LETAs rakstā, acīmredzot, lai dzeltenās preses stilā iespaidotu naivus klasītājus, ir izmantoti, ja ne sagrozīti, tad vismaz apšaubāmi un nepierādīti fakti.
  • 0
  • 3
???
?
Piemēram, tikai, ja tu iestātos par Ušakovu, tad būtu jāsecina, ka esi ar viņu saistīts??? Nav prāta darbs akli piebalsot jebkurai muļķībai.
  • 0
  • 1
Vārds
V
Ja labi būtu ieklausījies šorīt ziņās, tad zinātu, ka pats Olšteina kungs minēja, ka viņš ir izvirzījis šo pazīstamo pārstāvi LVC valdei un ministrs esot piekritis. Turklāt abi kopā ir veidojuši savu politisko karjeru. Ta kā nevajag te par safrabricējumiem.
  • 2
  • 1
ceļinieks
c
Neizdevusies advokāta runa jo izvirzītais "specs"patreiz ne par ko neatbild un neko nevada un nekontrolē...bet samaksu jau saņem! Absurda teātris savējo likšanā "robos"
Bez vārdiem!
B
papildināts - „Latvijas Valsts ceļi” nespēj izdomāt, kā ceļu saimniecībā izmantot Roņa-Olšteina „šofera dēla” talantus PIETIEK 10.01.2013. Komentāri (26) Valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi vadība trīs nedēļu laikā nav spējusi izdomāt, kā valsts autoceļu saimniecības uzturēšanā un pārraudzībā izmantot sociālā darbinieka – pedagoga Reiņa Freimaņa talantus. Kā jau ziņots, šis 1980. gadā dzimušais profesionālis, pateicoties tā sauktā „Olšteina sešnieka” spiedienam un satiksmes ministra Aivja Roņa (attēlā) piekrišanai, ir iecelts šīs valsts kapitālsabiedrības valdē. „Sakarā ar pārmaiņām valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi valdes sastāvā šobrīd nav vēl pieņemts lēmums par sabiedrības struktūru, un līdz ar to nevaram sniegt skaidrojumu par valdes locekļa R.Freimaņa atbildības jomu. Pēc sabiedrības struktūras grozījumu pieņemšanas, informācija būs pieejama sabiedrības mājas lapā,” – tik lakonisks ir uzņēmuma vadības oficiālais skaidrojums jautājumā, kādu tieši uzņēmuma darbības jomu pārraudzīs Freimanis, kuram vieta valdē izbrīvēta, no tās atbrīvojot pēdējo profesionālo „ceļinieku”. Latvijas Valsts ceļi saskaņā ar uzņēmumam uzdotajām funkcijām rūpējas par Latvijas valsts autoceļu tīklu pārvaldīšanu, tam piešķirtā finansējuma administrēšanu, valsts autoceļu tīkla uzturēšanas un attīstības plānošanu un vadīšanu, valsts pasūtījuma organizēšanu valsts autoceļu tīklā veicamajiem darbiem un pakalpojumiem, valsts autoceļu tīkla standartu un tehnisko noteikumu projektu izstrādes pasūtīšanu un vadīšanu, valsts un pašvaldību autoceļu reģistra uzturēšanu un pilnveidošanu, kā arī pašvaldību autoceļu tīkla pārraudzīšanu. Latvijas Valsts ceļu mājas lapā atrodamā shēma rāda, ka viens no uzņēmuma valdes locekļiem vienlaikus ir Ceļu pārvaldīšanas un uzturēšanas pārvaldes direktors, otrs – Finanšu un administratīvās pārvaldes direktors, bet trešais pārrauga Ceļu laboratoriju un Ražošanas pārvaldi. Kā neoficiāli zināms Pietiek, ieilgusī Freimaņa atbildības jomas noteikšana skaidrojama vienkārši – faktiski visiem uzņēmuma vadībā ir ātri kļuvis skaidrs, ka nevienā no tām politiskais ieliktenis nav cik necik kompetents. Šonedēļ TV raidījumā Sastrēgumstunda bijušo Reformu partijas pārstāvi Freimani „iebīdījušais” Klāvs Olšteins gan apgalvoja, ka Freimanim esot izglītība biznesa vadībā un ievērojama pieredze, piemēram, Daugavas ziemeļu šķērsojuma izstrādē (kurš vēl joprojām nepastāv pat īsta projekta formā). Taču nosaukt konkrētu izglītības iestādi un izglītības iegūšanas gadu Olšteins nevēlējās vai nespēja. Savukārt piektdien telekompānijas LNT rīta raidījumā Olšteins jau apgalvoja, ka Freimanis ieguvis maģistra grādu "sabiedrības vadībā" un ka jau aptuveni desmit gadus viņa darba pienākumi bijuši saistīti ar Eiropas Savienības struktūrfondu apguvi, tostarp satiksmes nozarē, un Rīgas domē viņš strādājis pie dēvētā Ziemeļu koridora projekta. Ne Satiksmes ministrija, ne Latvijas Valsts ceļi detalizētu Freimaņa dzīvesgājuma aprakstu neatklāj, taču Centrālās vēlēšanu komisijas datu bāzē atrodamas ar 2011. gadu datētas ziņas, ka 1980. gadā dzimušais jaunais ceļu saimniecības speciālists savu augstāko izglītību ieguvis 2004. gadā Sociālā darba un pedagoģijas augstskolā Attīstība – tieši šī augstskola viņam piešķīrusi augstāko profesionālo izglītību specialitātē „sociālais darbinieks-pedagogs”. „Pat, ja šis jaunskungs pēdējā gada laikā ir strauji beidzis vēl kādu augstskolu un pašlaik to nezināmu iemeslu dēļ vienkārši slēpj, tas vienalga būtu izcils absurds – tikko no skolas sola nākušu „biznesa vadītāju” iecelt par tik svarīgas nozares galvenā uzņēmuma valdes locekli ar ievērojamām pilnvarām un iespējām, kuras tik viegli izmantot nepareizi,” Pietiek neoficiāli izteicās kāds Latvijas Valsts ceļu līdzšinējās vadības pārstāvis.
  • 9
  • 1
Valdis
V
Sabiedrībai un it īpaši valdībai, būtu nopietnāk jāpievērš uzmanība Olšteina aktivitātēm un viņa izvēlētajiem kadriem.
  • 8
  • 0
diagnoze?
d
Tautas pārstāvji pie katras iespējas pieprasa komunicēšanu, kad to uztic Olšteinam, tā pati "tauta" izsaka aizdomas, ka viņš nav nevienu grāvi izracis un nevienu sodu nav saņēmis, tātad šajā amatā neder.
  • 4
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vienotībai priekšā riskantas izspēles

Par scenārijiem, kā varētu attīstīties koalīcijas partneru attiecības, un dažādiem ministru sastāva restartēšanas modeļiem, kas varētu novest pie koalīcijas paplašināšanas vai valdības krišanas,...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas