Civilās aviācijas aģentūras direktors Māris Gorodcovs atklāja, ka pilots, iespējams, lidojis bez aģentūras izsniegtas licences un nereģistrētā lidaparātā. "Cik mums zināms, lidaparāts nav bijis reģistrēts un pilotam, iespējams, nemaz nebija pie mums izsniegta apliecība," pastāstīja Gorodcovs. To, ka lidaparāts visticamāk bijis nelegāls, LNT ziņām apstiprināja arī Aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas nodaļas vadītājs Visvaldis Trūbs, kurš vērsa uzmanību uz faktu - avarējušai lidmašīnai nav reģistrācijas numura.Minētais lidaparāts ir būvēts no koka un auduma, un ir plaši izplatīts visā pasauē. "Iespējams, tas ir amatieru visvairāk būvētais lidaparāts, jo ir ļoti uzticams. Pilotēšanā ļoti viegli vadāms. Arī Latvijā tādi uzbūvēti vairāki," skaidroja Civilās aviācijas aģentūras direktors Gorodcovs.Viņš arī atklāja, ka, sazinoties ar Amatieru būves uzraudzības komisiju, noskaidrots – komisija ir kontrolējusi minētā lidaparāta būvniecības procesu līdz pat beigām, kas noticis aptuveni pirms pieciem gadiem, taču tad pilots pazudis no redzesloka. Tāpēc, iespējams, līdz galam nav nokārtotas visas ar lidaparāta būvi saistītās formalitātes."Zināms arī, ka pilots avarējis jau iepriekš, tāpēc rodas jautājums, cik kvalitatīvi lidaparāts pēc avārijas ticis saremontēts,"pauda Gorodcovs.Lai noskaidrotu avārijas iemeslus, izmeklētājiem nāksies paļauties tikai uz aculiecinieku sniegto informāciju, jo šādi mazizmēra lidaparāti netiek aprīkoti ar lidojuma datu ierakstīšanas aparatūru. (papildināta visa ziņa)