Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Par labākajām vides reklāmām atzītas Pica LuLu, Samsung 3D TV un Spilvas reklāmas

Vides reklāmas kompānija JCDecaux konkursā Reklamazaurs par labākajām atzītas Pica LuLu,_ Samsung 3D TV un Spilvas _vides reklāmas.

Nominācijā par labāko Baltijas valstīs sagatavoto vides dizaina projektu cīnījās 128 darbi, no kuriem lielāko žūrijas balsu pārsvaru ieguva aģentūras Abnormal un mediju aģentūras Inspired Communications klients SIA Later ar pārdošana kampaņas vides reklāmu Pica Lulu.

155 darbi tika iesniegti adaptēto dizainu kategorijā, bet par labāko atzina radošās aģentūras LeoBurnett Riga un mediju aģentūras MMS Communications Latvia filiāles Sarcom klienta SIA Samsung Elecronics Baltics televizoru pārdošanas kampaņas vides reklāmu - Samsung 3D TV.

Par inovatīvāko risinājumu tika atzīta radošās aģentūras Memais un mediju aģentūras MMS Communications Latvia filiāles Sarcom klienta Spilva radītais vides reklāmas dizains zīmola Spilvas produktam. Kopumā šajā kategorijā šogad tika pieteikti 19 inovatīvi darbi.

Arī šogad sabiedrībai bija iespēja izvēlēties sev tīkamāko, provokatīvāko un atbilstošāko vides reklāmas dizainu, balsojot par tiem konkursa mājaslapā www.reklamazaurs.lv. Par mājaslapas apmeklētāju izvēli kļuva radošās aģentūras Alpha Baltic un mediju aģentūras Mindshare klienta K-Rauta zīmola komunikācijas vides reklāmas dizains.

JCDecaux Latvija kā pasākuma saimnieki arī šoreiz pasniedza specbalvu, uzsverot vides dizaina spēju integrēties gan atbilstošā laikā, gan telpā, uzrunājot sabiedrību. Specbalva tika pasniegta radošās aģentūras "AD Astra" un mediju aģentūras Vizeum klienta AS Rīgas Miesnieks veidotajam vides dizainam produkcijas pārdošanas kampaņai.

Kā ziņots, vides reklāmas kompānija JCDecaux trešo reizi sveic radošo, mediju un reklāmas aģentūru izcilākos vides reklāmas dizainu projektus, pasniedzot vides reklāmas konkursa Reklamazaurs balvas, informēja JCDecaux pārstāve Dite Dimante.

Kā vēstīja Dimante, aģentūras no Baltijas valstīm tika aicinātas pieteikt savus vides dizainu darbus tīkla vietnē www.reklamazaurs.lv. Konkursā iesniegti un izvērtēti darbi, kas jau atradušies pilsētu vai lauku vidē, kas izvietoti uz lielformāta stendiem, sienām, kolonnām, uz sabiedriskā transporta pieturvietu stendiem, uz piloniem un sienām, tiltu reklāmas vietām un citur dažādās preču un pakalpojumu kategorijās.

Reklamazauram kopumā tika pieteikti 2010.gada un 2011.gada pirmās puses 302 labākie vides dizaina darbi.

Labāko vides reklāmu dizainu vērtēšana notiek reizi gadā, pieaicinot žūriju vides reklāmas darbu izcilības noteikšanai. Žūrijas sastāvā ir deviņi dažādu nozaru pārstāvji - Latvijas Reklāmas asociācijas valdes locekle Ingrīda Krīgere-Lāce, Taivas Ogilvy pārstāvis Edgars Grandāns, reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors Ēriks Stendzenieks, mediju aģentūras Carat mediju direktore Linda Liepiņa, Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis, Rīgas domes pilsētvides dizaina nodaļas vadītāja Arta Goldberga, Latvijas Mākslas akadēmijas profesors un dizaina nodaļas vadītājs Holgers Elers, JCDecaux Latvia direktore Jeļena Brokāne un Pilsētas līnijas direktore Ilma Kauliņa.

Vērtējot darbus, tiks ņemta vērā vides reklāmas dizaina atbilstība iesniegtā materiāla kvalitātei, kā arī produkta/zīmola atpazīstamība, atbilstošā risinājuma ideju atbilstība vides mērogiem, kurā vides reklāma izvietota, kā arī, vai ziņa tiek pausta skaidri, lai to būtu iespējams viegli uztvert.

Konkursa mērķis ir pievērst klientu un radošo aģentūru uzmanību vides reklāmas dizainu kvalitātei. Konkursa uzdevums ir apzināt un izcelt labākos vides reklāmu materiālus Baltijā un sekmēt jaunu, inovatīvu vides reklāmu materiālu radīšanu.

2009.gadā vides reklāmas konkursā Reklamazaurs par labāko vides reklāmu kategorijā Lokāli veidotie dizaini tika atzīta Skai Baltija kampaņas reklāma Sky izpārdošana, bet kategorijā Inovatīvie risinājumi - BM auto Mini Cooper reklāmas kampaņas vides dizains ar automašīnām uz sienām. Žūrijas specbalva tika pasniegta Ceļu satiksmes drošības direkcijai par augstvērtīgu sniegumu, realizējot vairākas vides reklāmas kampaņas gada garumā.

2008.gada vides reklāmas konkursā Reklamazaurs par labāko vides reklāmu kategorijā Lokāli veidotie dizaini tika atzīta dziedātājas Lindas Leen diska Chameleon CD kampaņas vides reklāma, kategorijā Adaptētie dizaini - Samsung augstās klases LCD televizoru K.I.N.O. vides reklāma, bet jaunizveidotajā kategorijā Inovatīvie risinājumi - Statoil Latvija vēja rādītāju reklāma, kas bija apskatāma uz Rīgas pilsētas tiltiem.

SIA JCDecaux Latvija sākotnēji dibināta 1998.gadā kā SIA Latvijas-Igaunijas kopuzņēmums Baltic Ooutdoor.

Kopš 2005.gada tas pārstāv vienu no lielākajiem vides reklāmas uzņēmumiem pasaulē JCDecaux, kas piedāvā izvietot vides reklāmu 56 valstīs - kopumā 3500 pilsētās.

SIA JCDecaux Latvija apgrozījums 2009.gadā bija 1,86 miljoni latu, bet 2010.gadā neauditētais apgrozījums bija 1,5 miljonu latu.

2010.gadā JCDecaux koncerns strādājis ar 2,35 miljardu eiro (1,645 miljardu latu) ieņēmumiem, bet 2009.gadā uzņēmuma ieņēmumi bija 1,92 miljardi eiro (1,34 miljardi latu).

JCDecaux Latvija ir 33% no kopējās vides reklāmu tirgus daļas. Uzņēmums piedāvā izvietot vides reklāmu uz vairāk nekā 1000 konstrukcijām visā Latvijā.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas