"Ņemot vērā ārkārtējo situāciju Covid19 dēļ, PMLP galvenā prioritāte ir klientu un darbinieku drošība un veselība. Jaunā klientu apkalpošanas kārtība ļaus kontrolēt un ierobežot pulcēšanās radītos riskus un pasargāt gan klientus, gan darbiniekus no draudiem veselībai," uzsvērts PMLP izplatītajā paziņojumā.
Tāpat, lai samazinātu uzturēšanās laiku klientu apkalpošanas zālē, ir iespējams izmantot arī elektronisko pakalpojumu Pieteikšanās personu apliecinoša dokumenta izsniegšanai portālā Latvija.lv. Šis pakalpojums ļauj pieteikties dokumentu iesniegšanai pases vai eID noformēšanai un veikt valsts nodevas maksājumu par dokumenta izsniegšanu jau iepriekš. Minētajā e-pakalpojumā ir iespēja izvēlēties gan pakalpojuma saņemšanas vietu, gan datumu un laiku.
PMLP atgādina, ka pārvaldes Rīgas nodaļās ir vislielākais apkalpojamo klientu skaits, tāpēc pakalpojuma saņemšanai iedzīvotāji aicināti izmantot arī pārējās 26 pārvaldes teritoriālās nodaļas citās Latvijas pilsētās.
Informācija par kontaktiem iepriekšējā pieraksta veikšanai ir pieejama PMLP mājaslapas sadaļā Iepriekšējais pieraksts.