Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Pētījums: TV3 populārākā TV kanāla troni Latvijā atdod PBK

Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis Pirmais Baltijas kanāls (PBK), kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika, otrajā vietā atstājot TV3 ar 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas TNS ir apkopojums par 2014. gada aprīļa TV kanālu auditoriju.

Jāatgādina, ka vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

Savukārt trešajā vietā aprīlī ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un NTV Mir Latvija.

Latvijas Televīzijas pirmā kanāla (LTV1) skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%. Kanālam LTV7 veltīti 2,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 1,7%, Kanālam 2 – 1,0% un kanālam FOX – 0,7%. Savukārt kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 1BM veltīti 0,5%, kanālam Fox Life – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,7%, bet video satura vērošanai – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī, liecina pētījuma rezultāti.

TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs izteicies - "Kā jau bija paredzams, aprīlī notikušas vērā ņemamas izmaiņas kanālu auditorijās. Pēc kanāla TV3 pārstāšanas raidīt Lattelecom Interaktīvajā televīzijā, kanāls ir zaudējis daļu auditorijas. Tāpat arī kanāla RTR Planeta Baltija aizliegums raidīt tuvākos trīs mēnešus ir nesis kanālam ievērojamu auditorijas kritumu. Ņemot vērā šos, kā arī visus pārējos ārējos faktorus, kas var ietekmēt TV skatīšanās paradumus, piemēram, sezonalitāte, siltāka laika iestāšanās, kad pie TV ekrāniem tiek pavadīts ievērojami mazāks laiks, nekā, piemēram, ziemā, kā arī ģeopolitiskos notikumus Ukrainā, lielākie ieguvēji ir bijuši krievu valodā raidošie kanāli."

Šā gada aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 51 minūti dienā, kas bija par 32 minūtēm mazāk nekā martā.

Jau vēstīts, ka mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom neizdevās panākt vienošanos par jaunu līgumu, tādēļ kopš 2.aprīļa Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nav pieejams kanāls TV3.

Traubergs jau iepriekš prognozējis, ka pēc kanāla TV3 aiziešanas no Lattelecom interaktīvās televīzijas īstermiņā TV3 varētu zaudēt ap 20% auditorijas, savukārt ilgtermiņā tie varētu būt 10%

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas