Gadījumos, ja ir nozaudēts identifikators, parole vai paraksts, VID aicina laikus informēt par to VID speciālistus.
Valsts amatpersonas deklarāciju, ko iesniedz, beidzot pildīt amata pienākumus, jāiesniedz VID divu mēnešu laikā, skaitot no dienas, kad persona pārtraukusi pildīt valsts amatpersonas amata pienākumus.
Arī šogad saskaņā ar grozījumiem likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas stājās spēkā 2010.gada 1.janvārī, valsts amatpersonām deklarācijas VID jāiesniedz elektroniskā veidā, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu. Gadījumos, ja ir nozaudēts identifikators, parole vai paraksts, VID aicina laikus informēt par to, zvanot uz tālruņiem, kas norādīti VID mājaslapā vai uz VID informatīvo tālruni 1898.
VID atgādina, ka iesniegtās deklarācijas var precizēt, rakstveidā vēršoties VID un pamatojot precizējumus, ne vēlāk kā mēneša laikā pēc deklarācijas publiskojamās daļas publiskošanas elektroniskā veidā VID mājaslapā esošajā publiskojamo datu bāzē.