"Šajā situācijā uzskatām, ka PTAC rakstiskais piedāvājums atcelt apkalpošanas maksu, lai nesekotu soda sankcijas, pēc būtības ir administratīvais akts un tāpēc Plus punkts to likumā noteiktajā kārtībā vispirms lūgs juridiski izvērtēt Ekonomikas ministrijai un nepieciešamības gadījumā pārsūdzēs arī Administratīvajā tiesā," norāda Plus Punkts pārstāvis Raitis Kvēps.
Pirms apkalpošanas maksas ieviešanas Plus punkts konsultējās ar vairākām tirdzniecību uzraugošām institūcijām un nekādas problēmas saskatītas netika, bet PTAC šajā jautājumā oficiālu atbildi nesniedza, norāda Plus Punkts vadība.
Plus punkts no Ekonomikas ministrijas cer saņemt juridiski precīzu un viennozīmīgi saprotamu atbildi vai, iespējams, risinājumus likumdošanas sakārtošanā, lai uzņēmēji varētu darboties prognozējamā vidē ar skaidri izprotamiem spēles noteikumiem bez ierēdņu interpretācijas iespējām.
Jau ziņots, ka saņemot PTAC vēstuli, kurā norādīts uz iespējamo nelabvēlīga lēmuma pieņemšanu attiecībā uz Plus punkts īstenoto negodīgo komercpraksi, uzņēmums rakstveidā apņēmies no 15.augusta pārtraukt piemērot apkalpošanas maksu
Tāpat jau nziņots, ka Plus punkts apkalpošanas maksu piecu santīmu apjomā ieviesis piecām preču kategorijām, kurām piegādātāji noteikuši maksimālo pārdošanas cenu un kuru Plus punkts nevar ietekmēt: preses izdevumiem, Latvijas Loto biļetēm, Mobilly, Wallie Card un Bite produktiem.
Plus punkts apstrīdēs PTAC lēmumu par apkalpošanas maksas atcelšanu
Mazumtirgotājs SIA _Plus punkts _apstrīdēs Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) lēmumu, lai gan līdz 15.augustam sola pārtraukt piemērot apkalpošanas maksu, ko iekasē par atsevišķām precēm.Vienlaicīgi Plus punkts ir absolūti pārliecināts, ka uzņēmuma pieņemtie lēmumi bija juridiski korekti un ne konkurences situāciju, ne patērētāju tiesības neaizskāra.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.