Diena jau rakstīja, ka kādā Latgales skolā kāda topošā modele Natālija un viņas mamma sarīkojusi veselu trilleri. Modeles mamma sūdzējusies dažādās valsts institūcijās, uzskatot, ka meita skolā no skolotāju puses netiek novērtēta un pat tiek pazemota. Tajā pašā laikā, meita konfliktē ar pedagogiem un klasesbiedriem, kādai meitenei viņa pat bija piedraudējusi, ka izrēķināsies ar viņu pēc skolas. Tas esot saistīts ar kādu puisi. Par draudiem policija uzsākusi lietvedību.
Darbu pie konflikta noregulēšanas pērn uzsāka Valsts bērnu tiesību un aizsardzības inspekcijas psihologs, kurš pēc pāris mēnešus ilga darba ar klases audzēkņiem tagad uzrakstījis pirmo atzinumu. Dokumentā norādīts, ka konfliktu klasē radījusi divu meiteņu cīņa par līdera lomu. Katrai esot savi atbalstītāji, kā rezultātā kolektīvs ir sašķēlies. Iespējams, darbu ar klasi psihologs turpinās līdz pavasarim. "Vispirms ir "jānomierina" kolektīvs kopumā, jārada tajā pozitīvas iestrādnes un tad psihologam jāuzsāk individuāls darbs, sarunas ar meitenēm un viņu vecākiem," runājot par konflikta attīstību, sacīja galvenā inspektore Rita Vasiļjeva. Lai arī Natālijas mamma sākotnēji kategoriski iebilda psihologa darbam ar viņas meitu, beidzot arī viņa tam ir piekritusi, kas esot būtisks solis tuvāk konflikta mazināšanai.
Pati sieviete Dienai atteicās paust savu viedokli. Savukārt otras konfliktā iesaistītās meitenes (tai, kurai draudēts) mamma norādīja: "Šodien abas meitenes, es un Natālijas mamma, visas tikāmies pie psihologa. Lai arī saruna sākumā kā parasti notika diezgan augstos toņos, rezultātā izdevās panākt pamieru." Viņa arī pastāstīja, ka Natālijas mammai rīt ar meitu jādodas uz policiju sniegt paskaidrojumus par izteiktiem draudiem, iespējams, tādēļ šodien saruna bija mierīgāka. Sieviete piekritusi pat individuālam darbam ar psihologu. "Viņa ir impulsīvs konfliktcilvēks. Šobrīd konsultējas ar juristiem par iespēju sūdzēt tiesā skolu. Viņai tiešām nepieciešama psihologa palīdzību, man žēl viņas meitas," norādīja otras konflitkā iesaistītās meitenes mamma.