Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -4 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Raidījums: Volvo pārstāvji piedāvā krāpties ar tahogrāfu rādījumiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
kaskadieris
k
es gan nedomaju ka VOLVO oficali piedavtu kreisos verkus domaju tie darbinieki driz bus atlaisti
No malas
N
Noskatījos raidījumu. Raksta virsraksts tiešām iespārda - vai tad Volvo vadība šos andelmaņus pilnvarojusi rīkoties firmas vārdā? Kaut kā vienos vārtos šoreiz Bojārs spēlē. Vai tad nav citu smago mašīnu pārdevēju? Vai varbūt citos kantoros nav salīduši šādi nelegāļi? Bet varbūt Bojāram kāds šo sižetiņu piespēlēja? Kāds no konkurentiem, es domāju. Kaut kā dikti jau nu vienu tik sita. Un Āboltiņas vīrs sevi tikai starptautiski prezentēja - vai tad pašu mājās neko nedara? Bojārs ar baltiem cimdiņiem viņu atbalstīja.
Fu
F
Bet ramtairīdi rassassā. Kam tad valdības 100 debīli ir vsjadzīgi?
aas
a
raidījuma temats ir kārtējais piemērs tiesiskajam nihilismam LV. no vienas puses, mēs gribam dzīvot kā Rietumeiropā, no otras-uzvedamies kā cūkas, lai sasniegtu mērķus, ignorējot citu dzīvības un veselību. tādi ir lielākā daļa vadītāju un priekšnieku LV - mežonīgo rietumu cienīgi nelieši, kuru alkatība pēc padomju bada gadiem pārkāpj jebkuras morālās, kristīgās un tiesiskās normas.
ha ha
h
vai tad gps sistēmu var piečakarēt?, ja viņš rāda nobraukto attālumu uz pārvietošanās ilgumu? Es te gulēju 11 stundas un tas nobrauktais ceļš 1000km kartē ir kaut kāds poltergeists?
:)
:
Pirmkārt, tie noteikumi pamatā ir domāti "vienādai konkurencei ES", jo vācu šoferus neviens nepiespiedīs braukt 20 stundas dienā, bet Austrumeiropas šoferi tā ir gatavi strādāt. Ja svarīga būtu atpūta un šofera izgulēšanas, tad tās normas būtu ar pielaidēm un izņēmumiem, piemēram, lai šoferim nav jāstāv tās 9 stundas, esot vien pāris stundu attālumā līdz mājām. Tās tahogrāfu apiešanas sistēmas diez vai kāds atļaujas izmantot, lai brauktu vēl liekas 4 vai 8 stundas, vismaz ne Rietumeiropā. Ja tāda sistēma būs aktivizēta un tevi apstādinās, tad nevienam policistam neiestāstīsi, ka sāki braukt tikai pirms minūtes. Sodi par krāpšanos ir iespaidīgi. Kur tās sistēmas var izmantot, ir lai savā atpūtas laikā varētu, piemēram piebraukt mašīnu pie iekraušanas, izkraušanas vārtiem. Automātiskā sistēma arī 100 metru braucienu uzskatīs par braukšanu, bet diez vai tas radīs īpašu apgrūtinājumu šoferim. kuram tur jāgaida tās 45 minūtes vai 8 stundas, un kurš visdrīzāk tāpat sēž automašīnas kabīnē, bet laicīgi neuzsākta kravas iekraušana, var prasīt pat lieku dienu. Īpašs stāsts ir par 24 stundu vai pat 48 stundu pārtraukumiem, ja reiss ir pietiekami garš. Cik loģiski ir likt šoferim 1 vai 2 diennaktis pavadīt savā automašīnā? Cik šņabja tur tiek izdzerts un kādu iespaidu tas atstāj uz satiksmes drošību?
bs
b
Lēta sensācija.Nav brīnums,ka cilvēki krāpjas,apejot stulbas normas.Labāk pabraukt pāris stundu vairāk un gulēt mājās,nekā gulēt kabīnē.Daudziem gulēšana kabīnē ir lielāka mocība par braukšanu.Bojārs varēja veikt pilnvērtīgu eksperimentu un pagulēt smagajā.tad varbūt aizdomātos,ka uzņēmēji nemaz nav tādi idioti,kas dārgo tehniku uztic nodzītiem darbiniekiem.
Randy, BRD & Latvija, €U.
R
Daudziem gulēšana kabīnē ir lielāka mocība par braukšanu.>>> Atpuutas laiks nebuut nav obligaati jaapavada guljot. Pastaiga svaigaa gaisaa, vai labaak 20x apskriet maximaalaa aatrumaa ap fuuri - tas buutu mans ieteikums. Vislabaak vispirms 15min nosnausties, tad apskriet 20x, maza tasiite kafijas - un celjaa!
  • 4
  • 0
bs
b
Tiem,kas taisās investēt tajā kastē var pastāstīt,ka menti,atšķirībā no Bojāra skatās ne tikai tahogrāfā,bet arī pavadzīmē un ja vidējais ātrums rada aizdomas,ziepes garantētas.
  • 3
  • 0
Bambaks
B
Nesen pie Berģiem plīsa liela diametra ūdensvads, un cilvēki, pašaizliedzīgi centās novērst avāriju. Tad tur ieradās Valsts Darba inspekcija un sāka čakarēt strādājošos. Aizliegtais paņēmiens ir vēl trulāks administratīvā terora atbalstītājs nekā DI darboņi.
H. Cumlaks
H
Bambaks divos sējumos.
  • 3
  • 3
Bambaks
B
Administratīvais un nodokļu terors Latvijā uzņem apgriezienus. Latvijas valsts galvenā funkcija ir iedzīt stūrī un sist. Vai zināt, cik mēnesī saņem fūres šoferis? Novēlu Aizliegtā paņēmiena komandai pilnā skaitā nokļūt vienkāršā darba darītāja statusā, tad varbūt kaut ko sāksiet saprast.
Zinu!
Z
Fūres šoferis saņem tik cik visādi bambaki uzņēmēji viņam maksā!
  • 1
  • 0
trusis nejaukais
t
Man tikai patiik tie normatiivi - 9 stundas dienaa un 45 min atpuuta peec 4.5 stundaam? Peec pieredzes (ir liela pieredze garos paarbraucienos) varu apliecinaat, ka 12 h pie stuures nobraukt var mieriigi un droshi, un taas atpuutas pietiek ar 10-15 min. Logjiski, ka tik nenormaali tizlus un nepamatotus ierobezhojumus meegjinaas paarkaapt! Varbuut tad ierobezhot uz 2h dienaa un tad ar nevilltotu sashutumu briiniities ka paarkaapj? Tad jau driizaak iemigshanas iemesls ir zemie aatruma ierobezhojumi, Lietuva ir lielisks piemeers, nezheeliigi stingri ierobezhojumi uz magjistraalajie celjiem un protams tur aiz garlaciibas var aizmigt. Un tas arii notiek.
  • 2
  • 4

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas