Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā -1 °C
Daļēji saulains
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Raidījums: Cilvēki mirst, Latvijas Autoceļu uzturētājs sevi reklamē kā pasaules līmeņa pakalpojumu sniedzēju

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ika
i
"sabiedrībai būtu jāsastingst, jāapstājas, jāgaida, kad lietus beigsies. Pēc šīm dabas parādībām varētu sākties mūsu darbs uz ceļiem." ...sabiedrība vispār varētu pārstāt braukt pa ceļiem...! Vazājas te visādi un traucē dzīvot!
jurjanis
j
Tie kas vaino ceļu kopējus pie snigšanas un nulles temperatūras, laikam paši nekad pie absolūta apledojuma nav braukuši. ]Kā var būt pie 30 - 40 km ātruma un 2. vai 3. roba vairāku mašīnu saskriešanās? Kur te ceļa kopēju vaina, ja pie stūres vai nu pamatskolnieki vai ceļa huļigāni!
mazulim jurjānim
m
Skaidrs, ka pats nekad neesi braucis ne ar ko citu, kā bērnu ratiņiem. Izkāp no tiem un pamēģini nostāvēt uz melnā ledus un tad komentē!
  • 1
  • 0
LK
L
Patiesībā, mums katram būtu jāsāk izvērtēt sava atbildība. Jāsāk ar sevi. Protams, ceļu uzturētāji nav bez vainas, bet liela daļa atbildības ir jāuzņemas pašiem autovadītājiem un, arī gājējiem, bet tā ir īpaša tēma, jo ne visi viņi zina satiksmes noteikumus, bet ja autovadītāji ignorē satiksmes noteikumus, tas ne par ko labu neliecina. Tas nav normāli, ja ziemā nemaina savu braukšanas manieri - neskatoties uz to, ka ceļš ir apledojis, izbrauc pēdējā minūtē, steidzas... Te arī rezultāts. Ir iespēja savas braukšanas prasmes uzlabot. Var ziemā pabraukāt pa apsnigušiem, apledojušiem lauku ceļiem, kur neviena cita nav, var apmeklēt Drošas braukšanas skolas nodarbības, var sameklēt kādu vecu lidlauku, kur patrennēties. Vācijas vidienē, piemēram, ceļus tik pat kā nekaisa. Ir bijis tā, ka no rīta braucot, ja vakarā un naktī ir snidzis un vēlāk, piesalis (naktī), ceļus sāk kaisīt tikai pēc 8-9-iem un arī, vispirms līkumus un kalnu nogāzes. Tiesa, arī vācieši steidzas un, nereti nokļūst grāvī, sasit auto slidena ceļa dēļ. To var saprast, jo Vācijas vidienē ziema, tās īstajā nozīmē, ir vien pāris dienas, viņiem ir mazāk laika iepazīt ziemas apstākļus. Savukārt, pavasarī, vasarā un līdz vēlam rudenim, viņi labo ceļus, šī vārda īstajā nozīmē, nevis "lāpa" bedrītes, bet izņem lielu robu ap ziemā radušos bedrīti vai plaisu un to rūpīgi salabo. Ja ceļš ir vairāk bojāts, vai arī tas ir intensīvākas satiksmes posms, piemēram, uz autostrādes - nomaina visu segumu, apakšējo grants segumu, ieskaitot. Vācieši, gan pukojas par mūžīgajiem ceļu remontdarbiem, jo tas kavē satiksmi - lēnāk jābrauc, bet visi ar to rēķinās. Jūs teiksiet, tā ir bagātā Vācija, bet nekur tālu nav jāmeklē, kaimiņiem igauņiem ceļi ir lieliski. Kāpēc viņi var salabot savus ceļus, bet Latvijas "pasaules mēroga" ceļa uzturētājs, to nevar? Tas nav normāli, ja uz taisna ceļa notiek negadījums, jo nepamanot dziļu bedri nolauž mašīnai riteni, vai pārsit riepu.
edmunds zalite
e
situaacija ar celju uztureesanu kaartiibaa ir tikai raksturo kopeejo nostaaju - nevis tiesaam ruupeeties par drosiibu uz celja bet atrakstiities. liidziigi ir ar celju policiju, kura nevis ruupeejas par drosiibu uz celja bet gan sezj kruumos un kjer uz aatrumu nebuutiskaas vietaas vai uz neparaadiitu labo pagriezienu izbraucot no aplja. ja policijai tiesaam ruupeetu drosiiba tad bojaa gaajuso skaits samazinaatos vismaz 2x arii pie esosaas situaacijas. vairakas dienas uz Bausakas sosejas, no Kekavas uz Rigas pusi, celja malaa staaveeja auto bez ugunjiem un bez avaarijas ziimes, biistami tuvu brauktuvei. zvaniiju uz 112. vinji teica ka situaaciju zinot, esot informeeti, un ka es neesot pirmais kursh zvana. biju apstaajies pie policistiem, kuri staveja Kekavas Statoil benzintankaa un kjeera uz aatrumu no Bauskas puses braucosos, lai uzdotu jautaajumu vai vinji ir informeeti par pamesto automasiinu uz Kekavas celja Rigas pusee. musu saruna izveertaa apmeerama sada: es: vai jus esat informeeti par pamesto auto uz celja, kursh tur jau staav apmeeram nedeelju, un staav bez avaarijas ziimes? policisti: jaa, esam. nevaram neko dariit, iipasnieks novietojis. es: kadelj juus esat seit un kjeriet uz aatrumu nevis briidiniet soferus par pamesto biistamo auto uz celja? policisti: musu prieksnieciba liek mums stavet seit. es: jusu pienakumos ir rypeties par drosibu uz celja. novietojiet vismaz avarijas zimi pirms pamestaa auto! policisti: novietojiet juus tur savu avaarijas ziimi, mees saveejo nenovietosim. es: policijas pienakums ir ruupeties par drosiibu uz celja, ieskaitot izvietot ziimes ja tas ir nepieciesams. es esmu tikai viens no daudzajiem autobrauceejiem un nestradaju policijaa, kuras tiesais pienaakums ir rupeties par drosiibu uz celja. taa mees arii skjiiraamies. atstaastiitaa saruna notika apmeeram 20:30, 2014.01.05.
hohma
h
Letiņš-autobraucējs jau savā acī balķi neredzēs. Ne velti ārzemnieki šausminās par LV braukšanas kultūru, ātruma ierobežojumi, nepārtrauktās līnijas un dzeltenais luksofora signāls neliks jau šķēršļus tādam lettiņu šumaheram. Jūs pajautājiet tiem šoferīšiem kuri ir kādu notriekuši, vai viņi ir izmainījuši savu attieksmi, gan jau ka ir, bet vai tāda pārmācīšana nav pārāk dārga?
kode
k
Nu tad beidzot kāds ieraudzīja...vai tik problēma nav tajā, ka LAU tagad neatkarīgi-paši plāno,paši dara,paši tā kā kontrolē?! Tas taču tāds pirmais gads! Un sekas briesmīgas!
sori
s
De facto "dzen luni" - ņem un populistiski pseidoanalizē situāciju (pilnībā ignorējot satiksmes dalībnieku prasmes, ziemas riepu reālo stāvokli), kā patiesības avotu izmantojot mārketinga speciālstu ceptus tekstus. Idiotiem paredzēts raksts.
90=90
9
Bet vai Latvijas valsts ceļu izmantotāji ievēro maksimāli atļauto un ceļa apstākļiem atbilstošos ātruma ierobežojumus? Manuprāt, nē. Attālumu no priekšā braucošās mašīnas noteikti neievēro, un kā radarus noņēma upuru uz ceļiem ir daudz vairāk.
Austris
A
Man reklaamu nevajag, esmu vairumtirgotaajs... bet ja uznshosejas aatrums ir 50 km.... nevis 110... sadzeesties var... man braazmaas asam 26. Dec. Uz autpcela jelgava tukums bij situaacija, kad sanesa. Braucu ar aatrumu 80km h... knapi bet savaacos nobremzeejot nomalee ..izvilka dzips....bussu ir gruutaak sadzeest TUKSU kaa vieglo... un ideaaals variants lv buutu mazaas skembas to saali gan vini sev dirsaa var driizaak sabaazt... ko ar skembaam veidojas sakere.... grntas-???? Suuuds kursh pazuud no cela jaueec 1.8h
trusis nejaukais
t
ir tak skaidrs, ka mazaakas moziimes celjiem ir jaapaariet uz grants/skjembu kaisiishanu, tas saals tak ir fufels latvijas klimatam nederiis risinaajums. der tikai uz galvenajaam shosejaam kur aatrums liels un regulaari var braukt un kaisiit to meeslu.. bet viss totaali ruusee taa rezultaataa.. protams to nevar saliidzinaat ar zaudeetaam dziiviibaam bet tomeer..
Austris
A
Kau, raksts ir gluzi kaa visi citi pilns negaaciju, bet, autovaditaajiem nav jaaizveelas atbilstosh brauksanas ātrums-? Celu satiksmes noteikumos ir Punkts par To. Pluss tam visam,cja cilveeki liek 4.3 mm riepas, ka tik apskati vari izlaist cauri, atkal jautaajumi atkriit... es braucot ar Jaunaam ziemas riepaam... Zviedrijaa ar stiivaam kaaajaam 8 h .... jo celi... tiesi taadi pasi, pat veel drankiigaaki 6 h peec snigsanas, apaksaaa melnais ledus, pa virsu sniegs... uz E 18 automagistraales.... kur satiksmes intensitaate vardos nav aprakstaama, bet juus par Lv- suudzaties... juus paskatieties, cik daudz ir paargalviigo... es saprotu, ir jiseejies, nepadomaajam, un ir rezultaats, bet ja cilveeks grib uzspeet 5 min aatraak un pazaudeet 50 g no dxiives, jo dziives liinija dziest... tad... ko tur paarmest celu uztureetaajiem.... juus paskatieties, cik maksaa viena m. Tiiriisana uz cela.... un kaadas ir autoremonta izmwksas darbinieka apdrosinaasanas, materiaala. U.c lietu izmaksas... protams drusku nostraaadaa korupcija... viss par so teeemu turu muti, bet... tik daudz ir bezatbildiibas no muusu tautiesu puses atrodoties uz cela ka slikti paliek... kaada ir kopeeja brauksanas kultuura Latvijaa...-? Pieklusinaaties vajag... un kapeec skandinavijaa katrs kas iet pa celu ielu un pat trotuaaru tumsaas vakara stundaas, un vienalga, beerns, jaunietis, pieaugusais, vao pensionaars ir ar atstarojosu vesti, bet muusu valst jaaluudzas lai kaads atstarotaaju lieto....-? Pats prokurori nonesu uz paarejas, uz 10 km h... apstaajosnebij uzsaaku braukt ir uz kapota... gatavs... kūnuma kauls ielauzts maksaa tikclai nav krimunaallieta... tas nekas ka kaaa melna vaarna uz beereem gaaja... ..vaaax... un ja kaadam kaadi jautajumi, rakstat Draugos Austra riepas... mekleetaajaa... varam padiskuteet....
...
.
:) Pa E18 esmu normāli braucis sniegputenī uz 100-110, no Ōres līdz prāmim.. Ja kaut kas ļoti traucēja, tad tās bija sniega tīrāmās mašīnas... Un ne viena divas, bet daudz.
  • 1
  • 0
Varbūt
V
tomēr pacensties saprast, ka te runa ir par to, ka netiek pienācīgi uzturēti ceļi.
  • 1
  • 1
trusis nejaukais
t
Austriit netaisi te reklaamiju sev. Jaa protams vienmeer var mest pretiim sho argumentu - nepareiza aatruma izveele. Bet tad jau to var vienmeer pateikt - celjus netiiriit vispaar un ja kaads nositas uz magjistraales tad sorry tur bija jaabrauc ar 5km/h nevis uz 50km/h.. riepas protams arii, bet nu padomaasim cik jaunas riepas var atljauties viens videejais skandinaavs un cik te latvijaa. un atkal teiksi - pashi vainiigi maz sanjemam?
  • 4
  • 2
* * *
*
atsākt preventīvu kaisīšanu uz valsts galvenajām automaģistrālēm. Katra šāda reize izmaksā papildu 52 tūkstošus eiro === Atveriet tirgu un es par 30 000 nokaisīšu!
AUDI
A
Demagogi cenšas iestāstīt, ka avarē nemākuļi, bet vai glābēju auto arī vadīja nemākulis? Ja ceļu uzturētāju vadonim zīņa par sliktu ceļa stāvokli ir avarija, tad ir skaidrs, ka šis cilvēks neko nesaprot, varbūt pat nav spējīgs loģiski domāt. Ceļu ir tiesīgi lietot visi attestēti transporta līdzekļu vadītāji, arī 80 gadu veca tantīte un nevar pieprsīt rallista iemaņas katram vadītājam. Ceļiem ir jābūt uzturētiem kārtībā, bet to padomisko priekšnieku jāsūta ietves slaucīt.
!!!...!!!
!
Latvijā praktiski pie visām nozarēm kur var brangai iestrēbt ir piesūkušās sevi reklamējošās nacionāli rijīgo cūku varzas Nu tas tā pat kā komūnisti reklamē sevi ka gaišās nākotnes cēlājus. _____________________________________ Pat to miršanu gan lielāka daļa vainas ir debīlajā braukšanā, jo uz ceļa PAMATSLEPKAVA IR ĀTRUMS. Ja tā nav tad vienkārši uz slideniem ceļiem būs daudz sadauzītu bleķu, skrambu, sasitumu vai smagākos gadījumos lūzumu, Tā tam ari būtu jābut, ja pie stūrem sēdētu vadītāji ar normalu psihi apjēdzot, ka jo slidenāks ceļš jo lēnāk un uzmanigāk jābrauc. Pēc ceļu satiksmes negadījumos mirušo statistikas liekas ka Latvijā viss ir otrādāk.
nu, nu...
n
Nenorakstīsim visu savu muļķību tikai uz ceļu uzturētāju rēķina
gnu
g
ar muļķību te ir tikai tāds sakars, ka tādi paši LAU sēž.
  • 1
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas