"Savas darbības sākumā, piemēram, par Rīgas pilsētas būvvaldes darbu saņēmām divas trīs sūdzības mēnesī, bet tagad - gandrīz nevienu. Esam panākuši ne vien apkalpošanas kvalitātes uzlabošanos, bet arī pakalpojumu izpildes termiņu sarukšanu - iepriekš gandrīz visu 52 būvvaldes sniegto pakalpojumu izpildes laiks bija mēnesis, bet tagad - no piecām līdz 15 darbdienām; tas veicina uzņēmējdarbībai un investīcijām labvēlīgu vidi,» klāsta Novikovs.
Minētais veikums pieskaitāms pie birokrātijas apkarošanas jeb, Novikovu citējot, - "sistēmiskas darba uzraudzības un pakalpojumu sistematizācijas", kas ir viens no trim centra darbības virzieniem. Pēc iestādes vadītāja teiktā spriežot, priekšplānā gan izvirzījusies iedzīvotāju sūdzību izskatīšana par daudziem ar birokrātiju nesaistītiem jautājumiem.
Visu rakstu Mazāk apkaro, vairāk mierina lasiet pirmdienas laikraksta Diena 4.lappusē!