Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Rīgas ielas pārpludina velosipēdistu kritiskā masa

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Lai arī MIR,TRUD,MAIJ nav modē Latv
L
pie zemes Moloha priekšā jākrīt JEBKĀDIEM līdzekļiem. Krievi citādi NEMĀK. Tad nu, vismaz velogonka jāsariktē,lai roģinā onkulis ar suņa seju nesadusmojas par dīkstāvi. A,tā lūk,reportāža gatava!
nesapratu
n
Pēc teksta sapratu, ka Ušaks aŗi piedzlījies Kritiskajā masā. Tiešām? Cilvēks, kurš sačakarējis visu Rīgas infrastruktūru, tagad pats pret to demonstrē?
Lasitaja
L
Sis akcijas dalibnieki apzinati neieveroja luksoforu gaismas utt .Uzskatiet to par demonstraciju! Velosipedisti LUDZ lai Riga tiktu uzlabota infrastruktura un lai ari velosipeds tiktu ieklauts transporta lidzeklu saraksta. Un streikam tikai tad ir kada JEGA, ja to kads redz un jut ari uz savas adas. Vai tad kads viniem pieverstu uzmanibu,ja godigi grupinas pa 4 lenam ritenotu gar trotuara malinu?Milie komentetaji, ta vieta lai lamatos,domajiet tacu ar galvu! Ja streiko muita lidosta, lidmasinas ari nelido.Un visi to jut un rezultati neizpaliek.Vismaz ta notiek normala Eiropa!
agro
a
Lielākā daļa komentētāju ir īgni veci veči, kas vairs nespēj nedz sievieti spēj paņemt priekšā, nedz arī ar riteni pamīties...
Greex
G
Ušaks vēlējās pievērst uzmanību veloinfrastruktūras problēmām (respektīvi, vairāku gaidu laikā nepadarītajiem darbiem) paša pārvaldītajā pilsētā?
eis
e
Parasti šādu masu braucienu bez policijas konvoja nenotiek. Un kur tad drošība. Ja gadās kāds starpgadījums? Varu piekrist iepriekš rakstītam, kur velosipēdistiem dzeltenās vestes?
NAV VIENALGA
N
auto vadīšanas kursos nemācīja, ka nav tādu velosipēdistu, auto vadītāju vai tramvaja tantes, jo visi esam gājēji! Neviens nav dzimis un visu mūžu nodzīvojis automašīnā, sēžot uz velosipēda vai spiežot pogas tramvajā!
  • 4
  • 0
jā!
j
Ēzeļu bars!
massa
m
- neviļus sāk atgādināt Mozaikas 'praidus'. Varbūt tur tiešām ir kāds sakars. Būtu mierīgi braukuši pa brauktuvēm un netracinājuši gājējus un normālākos satiksmes dalībniekus. Par to, ka šai "masai" uz ielas b'tu arī jābūt kādai identifikācijai - reģistrācijas numuram, par to gan jefiņi nelabprāt runā. Vienkārši - Ja tāds jefiņš velopisdists uz ietves kādu notriecis, tad bez numura vieglāk aizlaisties. Tad priekš kam numuri vajadzīgi arī automašīnām?
masssaiii
m
Bet kāds praids būs 9.maijā! Tad varēsi spļaudīties par tautas tracināšanu.
  • 3
  • 0
Ādams
Ā
Nīderlandē ir visi iespējamie likumi geju atbalstam, bet joprojām iet praidos. Tu vienkārši nesaproti dzīvi un cilvēku motivācijas pamatus...
  • 5
  • 0
Ieva
I
Ir viena būtiska atšķirība: ja likvidēsim visas atšķirības likumos, kas gejus, lesbietes un transpersonas padara par 2. šķiras cilvēkiem, šiem nebūs iemesla iet gājienos, savukārt kritiskās masas rīkotāji uzskata sevi par pasaules nabām, un, ja viņus atbalstīt, tad nekur neaizvāksies.
  • 2
  • 9
eis
e
Velosipēdistiem vajadzētu atšķirt sarkano no zaļā signāla. Un vēl gluži pa pretējo braukšanas pusi nevajadzētu braukt. (šis moments tik piefiksēts braucot pa Dāzrzciema ielu ,kas krustojās ar A.Deglava ielu un Sesku ielu) P.S. Žēl, ka nebija iespēja nofilmēt. Un kur, tad mūsu cienījamā ceļu policija, kurai tā rūp satiksmes drošība.
sorry
s
Drīkst braukt pa pretējo braukšanas pusi gan zem ''ķieģeļa,bet tikai pa gējēju celiņu.
  • 0
  • 5
Ieva
I
Ja grib arī turpmāk iztaisīties par tādiem nabadziņiem, vajadzēja vispār bez incidentiem. Turklāt satiksmes bloķēšana ir nebūtiska?
Ieva>..
I
Mums to struktūru veido pēc principa: atradām divus pleķīšus ar pietiekami platu ietvi, kaut kā tos savienojam (štrunts par gājējiem) un mums ir celiņš! Nesanāks tā, ka ikvienam būs sava zona, jo nav vietas. Un visi gājēji nekad nepārsēdīsies uz velosipēdiem, jo daudziem neļauj veselība. Auto, protams, varētu izmantot mazāk, bet, tā kā tur vajadzētu lielu pārliecināšanu, tad iesākumā varētu beidzot likt dzelzceļam Rīgā atvērt vēl pāris pārbrauktuvju, jo daudziem tagad sanāk pamatīgi līkumot. Un otra problēma, protams, ir sabiedriskais transports - tā vietā lai pārpludinātu Rīgas Satiksmi ar dotācijām, būtu pēdējais laiks piespiest viņus sakārtot reisus, lai nebūtu tā, ka vienā maršrutā trolejbusi, piemēram, iet viens pēc otra un katrā tikai daži cilvēki, bet otrā - reizi pusstundā vai pat stundā, un pilni līdz augšai.
  • 6
  • 0
..
.
Tur jau tā lieta - viss pasākums uzreiz parāda sagrozītu ainu par to, kā tas ir - dalīt satiksmi ar velosipēdistiem. Žēl par noteikumu pārkāpumiem, satiksmes bloķēšanu - tas tik tiešām diez vai uzlabos velosipēdistu attiecības ar šoferiem. Abām pusēm jāmācās sadzīvot, un uzskatu, ka daudzi velosipēdisti nepamatoti pretendē uz pilnvērtīgu satiksmes dalībnieku statusu, jo paši uzvedās, kā pa pusei gājēju zonā, pa pusei brauktuvē esoši, bet pilnībā neievēro ne vienus, nedz otrus noteikumus. Kritiskā masa diez vai būs veids, kā mācīties sadzīvot. Cita veida, kamēr vien netiks izveidota jēdzīga veloinfrastruktūra, kurā nevienam neviens netraucēs, izskatās, ka diemžēl gan nav. Izlikties, ka pie mums, redz, jau ar riteņiem neviens nebrauc, arī būtu stulbi.
  • 10
  • 1
..
.
Kā cilvēkam, kurš ar velo galvaspilsētā pārvietojas katru dienu, kaut kā mazliet žēl, ka nepieciešamas šādas akcijas, lai parādītu, cik daudz īstenībā Rīgā ir velosipēdistu. Protams, ka viss, ko lielākā daļa sabiedrības ierauga ir čupa riteņbraucēju, no kuriem daļa neprotās pagaidīt pie sarkanā u.tml, bet patieso akcijas ideju aiz tā visa ar grūtībām nolasa. Normāli nekādai vajadzībai pēc šādām akcijām nebūtu jābūt. Kad pašvaldība sāks izrādīt lielāku iniciatīvu un neraudzīsies uz velosipēdistiem kā elitāru cilvēku grupu, kura vizinās savam priekam, mūs nopietni sāks uztvert arī pārējā sabiedrība. Pietiek izbraukt no LV, lai saprastu - citās valstīs nu nemaz nav jākaunas, ka automobili, sab.transportu esi aizstājis ar velosipēdu - veselīgi, laikietilpīgi, lēti. Un to dara visu vecumu/soc. slāņu cilvēki. Mums gan vēl ir, kur augt.
Ieva> NAV VIENALGA
I
Redz, ne visiem sanāk. Piemēr, velosipēdisti uzskatāmi demonstrē, ka prāta spējas uzlabot daudziem ir problemātiski.
  • 4
  • 2
to DX
t
Vai ārzemēs pamanīji lielisko infrastruktūru? Vai pamanīji to, ka vecajā Eiropā neviens gājējs neiet pa velo celiņa sarkano braucamo daļu? Beidz Rīgas velobraucējus kritizēt. Vaina ir ifrastruktūras neesamībā.
  • 7
  • 3
dx
d
Ja esat bijis ārpus LV, tad noteikti pamanījāt, cik korekti tur pārvietojas velobraucēji un kā tur viņi ievēro Satiksmes noteikumus. Drīzāk jau vajadzētu sākt rīkoti akcijas PRET velobraucēju visatļautību un nekaunību!
  • 10
  • 1
NAV VIENALGA
N
tad jāuzlabo veselība!
  • 3
  • 10
Ieva
I
Ja jūs cīnītos par to, lai mazāk brauktu ar mašīnām, lieliski, taču pašlaik jūsējie apkaro gājējus. Īpaši tos, kam veselības problēmas neļauj zibenīgi palekt malā. Un tādu ir ļoti daudz.
  • 14
  • 2
j
Titulbilde pasaka visu-ēzeļi ir ''kritiskās masas'' dalībnieki.
Inga
I
Man riebj velo braucēji bez noteikumiem .Pārgalvīgā braukšana,noteikumu neievērošana.Visatļautība, nekaunība.
Ieva> Inguss
I
Vai tad kāds strīdas. Tikai gājēju, kas pārkāpj noteikumus, ir mazāk nekā velosipēdistu, lai gan gājēju kopā ir daudz, daudz vairāk.
  • 2
  • 1
Inguss
I
Man riebj gājēji bez noteikumiem, kas šķērso brauktuvi ielas vidū, nevis krustojumos, kas mēdz arī pie sarkanā šķērsot ielu. Tā ir nekaunība un visatļautība.
  • 4
  • 5
nu
n
Gejiem un lesbietēm arī patīk savākties baros un iet gājienos,nu arī to dara motobraucēji un velosipēdisti...
wat
w
Ja tie kas foto tad tur tikai turigi cilveki cik zinu citur ES var nopirkt briivi ,bet zinot cenas tad..

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas