Viņa norādīja, ka iepirkšanās tendences, izvēloties preces skolēniem skolas gaitu sākšanai 1.septembrī, katru gadu ir līdzīgas un topu augšgalā katru gadu atrodas vienas un tās pašas preces.
"Šogad visvairāk pirkto preču vidū ierindojas plānās burtnīcas, burtnīcu vāciņi un piezīmju klades," informēja Valnere un piebilda, ka savukārt no apģērbiem vecāki visbiežāk saviem bērniem iegādājušies zeķubikses, cimdus un apakšveļu. ""Rimi" novērojumi liecina, ka, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, šogad būtiski pieaudzis dažādu skolai nepieciešamo apģērbu pārdošanas apmērs," sacīja Valnere.
Vienlaikus viņa atzina, ka atšķirībā no iepriekšējiem gadiem šogad pircēji savus pirkumus bērnu skolas gaitām plānoja rūpīgāk un iepirkās pakāpeniski. "Ja pērn vislielākais pieprasījums pēc kancelejas precēm un skolas apģērbiem bija vērojams tieši augusta pēdējā nedēļā, tad šogad pircēji visu
nepieciešamo skolniekiem un skolniecēm aktīvi sākuši gādāt jau kopš jūlija," paskaidroja "Rimi Latvia" pārstāve un piemetināja, ka pircēji arī aktīvi sekojuši līdzi akcijas preču piedāvājumiem.
Mazumtirgotājs "Rimi Latvia" pērn strādāja ar 391,8 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 1,6% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa pērn pieauga astoņas reizes, sasniedzot 5,573 miljonus latu, liecina kompānijas publiskotais gada pārskats datubāzē "Lursoft".
Kompānijas "Rimi Baltic" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas kompānijai "ICA Group" piederošais "ICA Baltic". "Rimi Baltic" dibināts 2005.gada janvārī, apvienojoties mazumtirgotājiem "Kesko Food" un "ICA Baltic", kas apsaimniekoja attiecīgi "Citymarket" un "Supernetto", kā arī "Rimi" veikalus.
Pašlaik Latvijā "Rimi Latvia" ir 110 veikalu.