Rudens periodā salīdzinājumā ar vasaru kopumā ir notikušas izmaiņas trīs klausītāko radio staciju sarakstā pēc klausīšanās laika sadalījuma. Pirmā klausītākā radio stacija joprojām ir Latvijas Radio-2, kuras klausīšanai veltīti 18,5 % no visa kopējā radio klausīšanās laika (-4,3%). Savukārt no ceturtās uz otro vietu pakāpies Radio Skonto (10,2%, +2,8%). Uz trešo pozīciju atkāpies Latvijas Radio-1 (9,5%, -1,8%).
Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū vēl ierindojas Krievijas Hiti (Russkoe radio, 7,7%), Radio SWH (6,5 %), Latvijas Radio-4 (5,6%), European Hit Radio (4,8%), Star FM (3,9%), AUTORADIO (3,8%) un SWH+ (2,9%).
Otrajā desmitā ierindojušies TOP Radio (2,8%), Europa Plus FM (2,1%), Latviešu Radio (1,9%), Radio Baltkom (1,8%), Mix FM (1,6%), SWH Rock (1,5%), Latvijas Radio-3 (1,3%), Latvijas Kristīgais radio (1,2%), Radio PIK (1,2%) un Radio 101 (1,2%).
Analizējot radio staciju topu pēc kopējās nedēļas auditorijas, redzams, ka visvairāk klausītāju Latvijā kopumā rudens periodā bija Latvijas radio-2, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 26,3% (-0,1%) jeb 477 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. No ceturtās uz otro vietu pakāpies Radio Skonto (16,6%, +3,5%), bet trešajā vietā ir Radio SWH (14,9%, +2,7%).
Rudenī vidēji nedēļā radio klausījās 84% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par 1% vairāk nekā vasarā. Savukārt vismaz reizi dienā rudenī radio ir klausījušies vidēji 65% iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā.