Viņš pastāstīja, ka no 152 objektiem, kuros notiks būvdarbi, 26 objektos būvdarbus plānots veikt ar Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumu, bet 126 - ar valsts budžeta finansējumu. 2018.gadā valsts autoceļu finansējums ir 307 miljoni eiro, no kuriem Eiropas Savienības (ES) fondu finansējums ir 124 miljoni eiro, bet valsts - 183 miljoni eiro.
Pēc Auguļa teiktā, kapitālieguldījumi šogad plānoti 904 kilometros valsts autoceļu. Kopumā dažādu veidu darbi plānoti 1200 kilometros valsts autoceļu. Turpretī vietējo autoceļu remontdarbi plānoti 96 objektos un papildu divos pārejošajos objektos no 2017. gada, kuru kopgarums ir 396 kilometri.
Objekti dubultās virsmas apstrādei šajā gadā atlasīti, balstoties uz satiksmes intensitātes rādītājiem un smagā transporta īpatsvaru. Tie ir grants posmi apdzīvotās vietās, posmi, kas savieno apdzīvotas vietas vai nodrošina apdzīvotas vietas savienojumu ar asfaltētu ceļu, atlikušie grants segas posmi asfaltētos autoceļu maršrutos, posmi, kuru grants segas jau sakārtotas iepriekšējo gadu laikā (veikta autoceļa nomales apauguma noņemšana, ūdens novades sakārtošana, grants materiāla uzvešana).
Augulis uzsvēra, ka ik gadu par vismaz 300 kilometriem vairāk vietējo grants ceļu plānots sakārtot un uzlabot. Tas kopumā būs vēsturiski lielākais ieguldījums vietējos ceļos.
Lielākie būvniecības objekti 2018.gadā plānoti autoceļa Rēzekne - Ludza - Krievijas robeža (Terehova), kā arī autoceļā A11 Liepāja - Lietuvas robeža (Rucava), kas ir pārejošie objekti no 2017.gada. Tāpat būvdarbi notiks uz autoceļa A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene), autoceļa P30 Cēsis - Vecpiebalga - Madona, kas ir pārejošais objekts no 2017.gada.
Šajā gadā būvdarbi iecerēti arī autoceļa P62 Krāslava - Preiļi - Madona posmā Kastīre - Preiļi, uz autoceļa P32 Augšlīgatne – Skrīveri, kas ir pārejošie objekti no 2017.gada, uz autoceļa P32 Augšlīgatne – Skrīveri, P111 Ventspils (Leči) – Grobiņa posmā Labraks – Vērgale, uz autoceļa P20 Valmiera – Cēsis – Drabeši, kas ir pārejošais objekts no 2017.gada un uz P49 Kārsava–Ludza–Ezernieki.
Viņš atgādināja, ka 2017.gadā valsts autoceļu finansējums bija 271,2 miljoni eiro, no kuriem ES fondu finansējums bija 110,7 miljoni eiro, bet 160,5 miljoni eiro bija valsts finansējums.
Kopumā dažādu veidu darbi pērn veikti 1100 kilometros valsts autoceļu. Kapitālieguldījumi veikti 695 kilometros valsts autoceļu, no tiem 268 kilometru autoceļos ieguldījumi veikti ar ES fondu finansējumu, bet 427 kilometros - ar valsts budžeta finansējumu.
2017.gadā veikti darbi 153 objektos, tajā skaitā restaurēti 28 tiltiem, kā arī 20 satiksmes drošības paaugstināšanas objektos uzlabota satiksmes drošība.