Dati tiks izmantoti Kuldīgas tūrisma produkta pilnveidošanai un mārketinga aktivitātēm. Vienlaicīgi tiks veikta arī izstādes dalībnieku aptauja, lai noskaidrotu profesionāļu vērtējumu par Kuldīgu kā galamērķi, kā arī izvērtēt viņu attieksmi pret tūrisma profesionālo izglītību un nepieciešamajām kompetencēm, informē Turības pārstāve Līga Ozoliņa.
Tie izstādes apmeklētāji, kas piedalīsies aptaujā, varēs balvā iegūt romantisku ceļojumu uz Kuldīgu.
Kā atzīst Starptautiskā tūrisma fakultātes dekāne Agita Doniņa, tā ir arī lieliska iespēja pašiem studentiem apgūt iemaņas, iegūt informāciju un apkopot rezultātus, lai vēlāk tos varētu jau izmantot Latvijas mēroga publicētā statistikā. Turklāt, šāda veida rīkotu anketēšanu Starptautiskā tūrisma fakultāte veiks arī Igaunijā (Esttour 2010) un Lietuvā (Vivattour 2010) tūrisma izstāžu laikā.
Šis projekts ir piemērs arī turpmākai tūrisma uzņēmumu un izglītības iestāžu sadarbībai.
Studenti pētīs Kuldīgas pilsētas atpazīstamību
Kāda ir Kuldīgas atpazīstamība, iecienītākie informācijas avoti ceļojumu plānošanai un ceļošanas paradumi – par to pētījumu starptautiskās izstādes Balttour 2010 laikā, kas notiks līdz 7.februārim veiks biznesa augstskolas Turība studenti un pasniedzēji sadarbībā ar Kuldīgas Tūrisma informācijas centru.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.