Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +5 °C
Daļēji saulains
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

Valsts varētu pārtraukt dotēt dzelzceļam paralēlos autobusu maršrutus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Zane
Z
Pie reizes vajadzētu radīt iespēju vilciena vagonā iekļūt un izkļūt arī tiem, kuri vairs nav jauni un sportiski. Vai tas Linkaitis pats ir mēģinājis uzrāpties pa elektriskā vilciena stāvajām kāpnītēm?
Robis
R
Vai nav savādi? Valsts grasās pārtraukt atbalstīt pasažieru auto pārvadājumus, jo trūkstot naudas...Nez-kāpēc tad valsts neķeras klāt valsts budžeta izzadzējiem? Tad tak naudas būtu gana...
lapsa
l
Viegli runāt tā tam ,kurš visur nokļūst ar savu mašīnu....
interesanti
i
Jaunais satiksmes ministrs; D
Scorseze
S
Varbūt šī valdība piedāvās valsti vienkārši slēgt. Šī brīža valdība atgādina vēža šūnas cilvēka organismā, tikai viņiem būtu jāņem vērā, ka vēža šūnas aiziet bojā līdz ar organismu kurā tās parazitē.
inga
i
ļoti pareizi. Vilcienam ir jābūt centrālajai artērijai un autobusiem savukārt jānodrošina pasažieru piegāde uz šo artēriju. Protams, tūlīt sāksies lielā bļaušana, jo kam tad pieder autobusu satiksme? Šķēle un ko! 20 gadus dz/ceļa pasažieru pārvadājumi tika mākslīgi iznīcināti, pasažieru plūsmas mērķtiecīgi pārsēdinot uz autobusiem. Protams, šādā scenārijā nedrīkst būt vilciens 1xdienā. un arī ātrumiem jābūt citiem. Jācer, ka mums kādreiz tomēr būs 21.gs. atbilstoši vilcieni. Lai Linkaitim izdodas!
KB
K
Vilcienam NAV jābūt ne centrālai , ne kādai citai artērijai - Latvijā nekad nav bijis , nav un nebūs tāds pasažieru skaits kā no Berlīnes uz Frankfurti vai no Tokijas uz Osaku . Var uzbūvēt 22.gadsimta vilcienu , bet kas ar to brauks ? Ja autobuss brauc divreiz biežāk un trīsreiz tuvāk mājdurvīm ?
  • 10
  • 1
Scorseze
S
Vai tu, inga, maz esi izlīdusi ārpus savas Rīgas vai Briseles?! Latvijā jau šodien ir vietas kur transports kursē vienreiz dienā (labākajā gadījumā) un arī šie paralēlie maršruti ir liels mīts, jo tie savos maršrutos nosedz arī salīdzinoši nelielus attālumus kur dzelzceļš nav tieši pieejams, taču šie attālumi ir pārāk lieli lai tos tā vienkārši noietu, piemēram, ar kājām! Latvijas lielākā nelaime ir tā, ka neviens nenodarbojas ar valsts satiksmes globālu plānošanu, bet ir daudz mazu uzņēmumu, kuri nevar atļauties braukt maršrutos un tos plānot, ja tajos trūkst peļņas, tajā pat laikā ir vietas valsti, kur šī peļņa ir kosmiska, taču tiek vienkārši izzagta.
  • 11
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas