Škoda piedāvājums izmaksā 241 miljonu eiro, kas ir par apmēram 16 miljoniem eiro vairāk nekā iepriekš par uzvarētāju atzītais Patentes Talgo S.L.(Talgo) piedāvājums.
Pārskatot piedāvājumus, ņemts vērā IUB ieteikums izvērtējumā iekļaut arī elektroenerģijas cenu, kas ietekmē izmaksas visā vilcienu izmantošanas ciklā - 35 gados. Skatot šādi, izdevīgākais piedāvājums bija Škoda Vagonka. Iepirkuma pārskatīšanas periodā iesniegtie uzņēmumu piedāvājumi netika mainīti, uzsvēra PV vadītājs.
Šo iepirkumu komisijas ļēmumu var pārsūdzēt desmit plus vienas darbadienas laikā. Nesaņemot pārsūdzības, līgums tiks slēgts ar Škoda Vagonka. Paredzēts piegādāt 32 elektrovilcienus.
Iepriekš saskaņā ar IUB lēmumu PV bija atkārtoti jāizvērtē visi četri sarunu procedūrā iesniegtie piedāvājumi
Par tiesībām piegādāt 32 jaunus elektrovilcienus sacenšas četri pazīstami vilcienu ražotāji - Talgo, Stadler Pols, Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A. un Škoda Vagonka.
Pēc IUB 28. janvārī izziņotā aizlieguma slēgt līgumu ar Spānijas kompāniju Talgo, kas tika pasludināta par konkursa uzvarētāju, PV bija 20 dienas laika, lai atkārtoti izvērtētu pretendentu iesniegtos piedāvājumus, ņemot vērā Škoda Vagonka pieteikuma precizējumus./
Tieši Škoda Vagonka pretenzijas dēļ IUB pieņēma lēmumu liegt noslēgt līgumu. Pretenzija bija nevis par konkursa uzvarētāju, bet par PV Iepirkumu komisijas rīcību - tā, IUB ieskatā, nepamatoti ignorēja Škoda Vagonka iesniegtos precizējumus savā piedāvājumā, kas skāra elektrovilcienu vidējo enerģijas patēriņu.
mierīgs jautājums
:)
a13