Sešos iepirkumos pašvaldības Iepirkumu komisija nav ievērojusi likumdošanā noteiktu prasību ievietot informatīvus sludinājumus interneta vietnē. Vairākos iepirkumos par uzvarētāju atzīts vienīgais pieteicies pretendents. Turklāt vienā gadījumā līgums noslēgts vēl pirms lēmuma par uzvarētāja noteikšanu pieņemšanas, kas liecina par iespējamu iepriekšēju vienošanos.
Divos gadījumos pašvaldība ir palielinājusi iepirkumu līgumcenu par papildu darbu veikšanu Ls 95 999 (bez PVN) apmērā, nesaņemot Iepirkumu uzraudzības biroja atļauju.
Veicot nelikumīgu būvniecību, pašvaldība ir prettiesiski izlietojusi Ls 256 495 (bez PVN), jo sešos iepirkumos tā nebija izstrādājusi projektu tehniskos risinājumus, bez kuriem nav iespējams sagatavot ekonomiski pamatotas būvdarbu tāmes.
Pašvaldība ir nepamatoti izlietojusi līdzekļus Ls 64 568 (bez PVN) apmērā, tos izmantojot papildu darbu veikšanai divos iepirkumos, par kuru nepieciešamību nav dokumentāru pierādījumu.
VK arī konstatēja, ka pašvaldība ir rīkojusies nelietderīgi ar finanšu līdzekļiem, neiekasējot līgumsodus vismaz Ls 18 855 (bez PVN) apmērā par kavētiem būvniecības darbiem.
VK atklāja apšaubāmu pašvaldības rīcību, īstenojot zemes reformu. 13 zemesgabali (11,425 ha) ir ieskaitīti valsts brīvajās zemēs tikai astoņas dienas pirms likumā noteiktā zemes pieprasījumu iesniegšanas termiņa beigām. Turklāt zemes īpašnieku mantinieki nav informēti par iespēju izmantot priekšrocības tiesībām saņemt lietošanā mantojumam atbilstošu platību, lai gan valsts brīvajās zemēs atbilstoši zemesgabali tika ieskaitīti un kā vienīgajiem pretendentiem piešķirti citām personām.
52 gadījumos lēmums par zemes piešķiršanu pastāvīgā lietošanā ir pieņemts agrāk nekā viena mēneša laikā pēc pirmā pieprasījuma saņemšanas, kā to nosaka normatīvie akti. Turklāt vienā gadījumā Attīstības komiteja ir sniegusi atzinumu vēl pirms pieprasījuma saņemšanas.