"Tajā būtu atzīmēti arī sabrukušie ceļi, līdz ar to autovadītāji varētu izvēlēties tos ceļus, par kuriem pagaidām vēl iespējams normāli pārvietoties," skaidroja Zvirbulis.
Viņš arī skaidro, ka autotūrists izmantojot vietējo infrastruktūru, pakalpojumus, atstājot Latvijā naudu, kas nodokļu formā nonāk budžetā, tādēļ esot jārīkojas līdzīgi, kā to ir veicis Polijas autoklubs, un ceļu kvalitātes karte tūristiem jāpiedāvā jau tuvākajā laikā.
Kā ziņots, patlaban 25% jeb 2069 kilometri autoceļu ar melno segumu ir klasificējami kā sabrukuši un tiem ir nepieciešama pilnīga seguma rekonstrukcija, informēja VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) vadītājs Ivars Pāže.
"Vēl sliktāks stāvoklis ir ar grants ceļiem," piebilda Pāže, norādot, ka 38% jeb 4551 kilometrs autoceļu ar grants segumu esot klasificējami kā sabrukuši.
Valsts ceļu asfaltēto segu atjaunošanas darbu deficīts ir sasniedzis 2,859 miljardus latu, grants segu - 1,663 miljardus latu.
Kopumā Satiksmes ministrijas pārvaldījumā ir 20 150 kilometru valsts autoceļu, no kuriem 41% jeb 8320 kilometri ir ar melno segumu un 59%, 11 830 kilometri, ar grants segumu.