"Savienotajās Valstīs dzīvojošo Latīņamerikas izcelsmes iedzīvotāju pirktspēja ievērojami pārsniedz citu etnisko grupu [pirktspēju]," norādīja Gila. Pašreiz ASV dzīvo 52 miljoni Latīņamerikas izcelsmes cilvēku, kas veido aptuveni 16,7% no valsts kopējā iedzīvotāju skaita.
Nielsen pētījuma rezultāti apliecina, ka Latīņamerikas izcelsmes iedzīvotāji iepērkas retāk nekā pārējie amerikāņi, bet tērē lielākas naudas summas. "Ikvienai kompānijai, kas vēlas attīstīties un augt Savienotajās Valstīs, ir jāpiesaista Latīņamerikas izcelsmes patērētāji. Tā ir nepieciešamība," norādīja Gila. "Ar vai bez imigrācijas, Latīņamerikas izcelsmes iedzīvotāji ir straujāk augošā kopiena valstī un ne tikai ASV dienvidu štatos, bet Latīņamerikas izcelsmes iedzīvotāju kopienas ir arī Aiovā, Oregonā, Minesotā un Vašingtonā," viņa piebilda.
Nielsen pētījumā arī secināts, ka, neskatoties uz angļu valodas zināšanām, Latīņamerikas izcelsmes iedzīvotāji dod priekšroku medijiem spāņu valodā un 51% priekšroku dod reklāmām spāņu valodā. Tas liecina, ka jaunā paaudze attālinās no sākotnējām ASV augušajām Latīņamerikas izcelsmes iedzīvotāju paaudzēm, kas savu vecāku valodu saistīja ar diskrimināciju. "Latīņamerikāņi vairs nav tikai daļa no ekonomikas segmenta, bet ievērojams spēlētājs visos amerikāņu dzīves aspektos," secināts pētījumā.
Nielsen pētījuma secinājumi saskan ar ASV Tautas skaitīšanas biroja ceturtdien publiskotajiem datiem, kas liecina, ka ASV jaundzimušo bērnu vidū baltie mazuļi vairs neveido vairākumu.