Šādas sarunas sākotnēji bija paredzētas jau decembrī, bet tika atliktas, un tagad abu kompāniju pārstāvji plāno tikties 17.janvārī, ziņu aģentūrai BNS pastāstījusi Eesti Raudtee pārstāve Monika Lillesa.
Novembra nogalē Ukrainas dzelzceļa uzņēmums lēsa, ka septembra beigās atklātā maršruta Kijeva-Rīga rentabilitāte ir aptuveni nulle, un vērtēja to kā labu rezultātu, ņemot vērā, ka pašlaik ir "klusā sezona" un vilcieni šai maršrutā tikko sākuši kursēt.
Pēc Ukrainas dzelzceļa kompānijas tobrīd sniegtajiem datiem, pirmajos astoņos maršruta reisos pārvadāti aptuveni 2100 pasažieru, tostarp apmēram 1000 - uz Lietuvu un no Lietuvas un aptuveni 950 - uz Latviju un no Latvijas.
Jau ziņots, ka 28.septembrī no Kijevas caur Minsku un Viļņu uz Rīgu reizi nedēļā sāka kursēt Ukrainas dzelzceļa formējuma starptautiskais pasažieru vilciens.
Jaunais vilciena maršruts tapis, sadarbojoties Ukrainas, Baltkrievijas, Lietuvas un Latvijas dzelzceļa uzņēmumiem. Latvijas teritorijā tā operators ir Latvijas dzelzceļš (LDz) meitasfima SIA LDz Cargo.
Latvijas teritorijā biļetes uz jauno maršrutu var iegādāties Rīgas, Daugavpils, Rēzeknes un Liepājas staciju starptautisko vilcienu biļešu kasēs.
Pasažieriem pieejami deviņi kupejas vagoni un viens paaugstināta komforta vagons.
LDz atgādina, ka starp Latviju un Baltkrieviju pastāv vīzu režīms, tādēļ, šķērsojot šīs valsts teritoriju, piemēram, ceļā uz Ukrainu, var būt nepieciešama tranzīta vīza.
Scorseze
LDZ
oskars