Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +5 °C
Skaidrs
Piektdiena, 29. novembris
Ignats, Virgīnija

Apsvērs vilciena maršruta Kijeva-Rīga pagarināšanu līdz Tallinai

Ukrainas valsts dzelzceļa kompānija Ukrzaļizņicja šomēnes sāks sarunas ar Igaunijas valsts dzelzceļa uzņēmumu Eesti Raudtee par pasažieru vilciena maršruta Kijeva-Minska-Viļņa-Rīga pagarināšanu līdz Tallinai.

Šādas sarunas sākotnēji bija paredzētas jau decembrī, bet tika atliktas, un tagad abu kompāniju pārstāvji plāno tikties 17.janvārī, ziņu aģentūrai BNS pastāstījusi Eesti Raudtee pārstāve Monika Lillesa.

Novembra nogalē Ukrainas dzelzceļa uzņēmums lēsa, ka septembra beigās atklātā maršruta Kijeva-Rīga rentabilitāte ir aptuveni nulle, un vērtēja to kā labu rezultātu, ņemot vērā, ka pašlaik ir "klusā sezona" un vilcieni šai maršrutā tikko sākuši kursēt.

Pēc Ukrainas dzelzceļa kompānijas tobrīd sniegtajiem datiem, pirmajos astoņos maršruta reisos pārvadāti aptuveni 2100 pasažieru, tostarp apmēram 1000 - uz Lietuvu un no Lietuvas un aptuveni 950 - uz Latviju un no Latvijas.

Jau ziņots, ka 28.septembrī no Kijevas caur Minsku un Viļņu uz Rīgu reizi nedēļā sāka kursēt Ukrainas dzelzceļa formējuma starptautiskais pasažieru vilciens.

Jaunais vilciena maršruts tapis, sadarbojoties Ukrainas, Baltkrievijas, Lietuvas un Latvijas dzelzceļa uzņēmumiem. Latvijas teritorijā tā operators ir Latvijas dzelzceļš (LDz) meitasfima SIA LDz Cargo.

Latvijas teritorijā biļetes uz jauno maršrutu var iegādāties Rīgas, Daugavpils, Rēzeknes un Liepājas staciju starptautisko vilcienu biļešu kasēs.

Pasažieriem pieejami deviņi kupejas vagoni un viens paaugstināta komforta vagons.

LDz atgādina, ka starp Latviju un Baltkrieviju pastāv vīzu režīms, tādēļ, šķērsojot šīs valsts teritoriju, piemēram, ceļā uz Ukrainu, var būt nepieciešama tranzīta vīza.

Top komentāri

Scorseze
S
Laikam mūsu "darboņi" ir aizmirsuši ka paši veiksmīgi notirgoja dzelzceļa sliedes un izpārdeva zemes uz kurām tās atradās līdz Igaunijas robežai. Šobrīd dzelzceļa sliedes ir vairs tikai līdz Skultei (tas ir daži kilometri aiz Sulkrastiem) un vairs nav atjaunojamas, jo vietās kur tās atradās jau sabūvēti citi jauni objekti, mājas un ceļi:) Te nu ir skaidri redzams pēdējo divdesmit gadu veiksmīras saimniekošanas piemēr, protams stingri klausot rietumu "konsultantus", kuri vienā balsī ķērca, ka viss kas bija pirms tam ir jāiznīcina:):):):):):) Starpcitu, ja kāds to ir jau aizmirsis, vai arī nekad nav zinājis, pamatā Latvijas dzelzceļa infrastruktūru izveidoja cariskā Krievija un PSRS.
LDZ
L
Tallina caur Pērnavu- 5 stundas. Caur Valgu- vismaz 8. Pērnavas virzienu nojauca, tagad būvēs RB citur bez pieturām Latvijā. Nav ko bauriem vizināties pa savu Baurzemi. Priekš tam ir lietotie bembji, kuriem, pateicoties mūsu gludajiem lielceļiem, jau pie Sēnītes vraka sāk birt skrūves.
oskars
o
Vai daudz brauceju uz to bistamo Ukrainu ?
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits