Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +6 °C
Daļēji apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Germanwings lidmašīnas katastrofā nav izdzīvojušo; bojāgājušo meklējumus atsāks trešdien

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
pirmaa janopratina ir patalogiskaa
p
jo redzot krievijas zveribas Ukrainaa,ikviens izjut wemienu?
Juhans
J
Cerams, ka viņu vietā bankām kredītus atdos viņu radinieki.
:(
:
Tāds digitālā foto laikmets, bet fotogrāfijas sliktākas kā filmiņu laikmetā RIP
diff
d
Distress call was received by ATC at 9:47 UTC. Krist sāka apm 09:32 http://www.airlive.net/2015/03/breaking-crash-of-a320-in-south-of.html
Kāpēc
K
Kāds sakars ASV Nacionālās drošības padomei? Viņi zina visu par visu? Kā?
Juhans
J
Viņi tur nav iemaisīti, ko Jūs!
  • 0
  • 2
Tiešām, kāds?
T
angliski nekas tāds atrodams nav
  • 1
  • 0
Sarmite
S
atkal krievija notrieca jauzliek jaunas sankcijas atri
Vārds
V
taa tak sen zinaamaa kremlinu trollene sarmite
  • 6
  • 0
Juhans
J
Domāju, ka šoreiz gan kļūdaities.
  • 0
  • 1
Jūsējiem
J
tāda līdzjūtība vispār pazīstama nav?
  • 6
  • 1
Tik vecā
T
ļodenē, ja zinātu, - nekāptu..
Gribi jaunākas - maksā mazāk.
G
Ryanair flotes vidējas vecums - 5,5 gadi.
  • 1
  • 1
Normāls vecums
N
paskaties piemēram http://www.planespotters.net/Airline/Lufthansa Gribi jaunākas - maksā vairāk. Tas gan attiecas ne tikai uz lidenēm.
  • 2
  • 1
Ziģis
Z
Un kas tagad pateiks, kāpēc aviācijas dienests NORAIDĪJA trauksmes signālu? Es nezinu, vai ātra reakcija būtu ko glābusi, bet attieksme vien jau norāda...
Vēlreiz pārlasi
V
kas un ko noraidīja.
  • 3
  • 2
bzz
b
«Germanwings» lidmašīna pirms avārijas astoņas minūtes strauji samazinājusi augstumu LETA, Otrdiena, 2015. gada 24. marts
Bubinduss
B
Cerams, ka šoreiz katastrofas izmeklēšana noritēs ātrāk kā Ukrainā. Kaut gan nepamet sajūta, ka jamekē Buki un Migi
  • 0
  • 0
bzz
b
Kāpēc lai nedotu pasažieriem iespēju glābties ar parašūtiem ? Vai tas tik dārgi mūsdienās ? Noteikti būtu kāds procents izdzīvojušo. Vismaz jaunie tā varētu glābties. Kuģiem glābšanas laivas ir, lidmašīnām parašūtu nav. Baidoties no teroristiem valdības mierīgi ļauj aiziet bojā simtiem cilvēku tāpat vien... Tad jautājums - kas ir briesmīgāk ? Turpināt baidīties no parašūtu ieviešanas un iedomātiem "teroristiem", vai jau iepriekš nolemt simtiem cilvēku drošai nāvei lidmašīnas bojājumu gadījumā ?
!
!
Bzz fantāzijas ir neapvaldāmas. Diemžēl lidmašīnu lidošanas augstums, maršruti un fizikālu spēku ietekme uz krītošu lidmašīnu un ķermeni to visu ļauj pamatoti apšaubīt.
  • 1
  • 0
Vārds
V
kaa tad, katram pasazhierim vajadzees gadiem apguut izniicinaataaju pilotu katapulteeshanaas iespeejas. Iedomaajos divsimt penshu baru, kas minuutes laikaa eleganti piezemeesies nepieejamos kalnos, lai tur nosaltu, ja nebuus to jau paguvushi izdariit, kriitot no desmit kilometru augstuma. Man gan aizdomas, ka shitie ideju ieteiceeji izpletnjus redzeejushi tikai kino!
  • 2
  • 0
bzz - trusim
b
Pamekle googlē: "1972 Andes flight disaster" Ja regbija komanda izdzīvoja, varbūt arī citi izdzīvotu. Nav ko norakt visus tikai tāpēc, ka tev pašam maz sajēgas no dzīves un nezini neko vairāk par to, ko pastāstā priekšā pa TV, jau sagremotu īpaši Tev. Vel jo vairāk cilvēku izdzīvotu citos gadījumos, ja lidmašīnās būtu kāds domājis un darījis pietiekami pasažieru drošībai, nevis tikai reklamējuši, ka "domā" vai "dara". Iznāk, ka iznīcinātāja pilots ir labāks cilvēks valdības acīs, nekā kāds zinātnieks, vai ārsts lidmašīnā. Jo par iznīcinātāja pilota drošību ir padomāts, bet par lidmašīnu pasažieru drošību tikai fantazē reklāmās...
  • 0
  • 1
trusis nejaukais
t
ja runaa par izdziivoshanas iespeeju ar katapultaam un parashuutiem tad daudz lietderiigaak buutu uzreiz iebuuveet galjas paarstraades automaatu kas aatri iesleedzas pirms lidmashiina ietriecas zemee tad vismaz rezultaataa buus vienk kaudze ar konserviem jaasavaac nevis jaavaac pa gabaliem liikji jo nu ceriibas izdziivot vienaa vai otraa gadiijumaa ir pilniigi identiskas.
  • 1
  • 3
bzz
b
Parašūts ir mazliet nepareizs latviskojums vārdam "izpletnis" no Angļu, franču, krievu vārdiem: parachute, парашут. Gluži līdzīgi, kā, piemēram, saka: "pārlādēt datoru", vai angliski to sauc: "computer reboot". Pārlādēt ir nepareizi, bet saprotami ikvienam. Tā vietā būtu jālieto: "atkārtotā sāknēšana".
  • 1
  • 1
MANS > ES
M
Doma pareiza, lidmašīnas korpusu izveidot kā kravas platformu ar spārniem, dzinējiem un pilotu kabīnēm, bet pasažierus izvietot atsevišķos konteinera tipa ūdens drošos moduļos, Avārijas gadījumā moduļi atvienojas no platformas un kopā ar pasažieriem ar izpletņu palīdzību nolaižas uz zemes, vai ūdens. Protams ka neko tādu neieviesīs, jo tad samazināsies pasažieru skaits, lidmašīnas kļūs dārgākas, bet pats galvenais samazināsies bagāto peļņa. Tā kā pateiksim lai vieglas smiltis bojā gājušiem un lidosim tālāk, jo braucot arī ar invalīdu ratiņiem ir negadījumi ar bojā gājušiem !
  • 3
  • 2
Uz priekšu!
U
Tava ideja ir ļoti labi. Komentāri liecina par mužīgo civēces problēmu, - kas kādreiz likās pekstiņi un muļķības šodien ir pašsaproama ikdiena.
  • 4
  • 1
bzz
b
Lidmašīna neatradās visu laiku 12 km augstumā. Turklāt katapultas varētu izšaut arī 2 km augstumā, ja tādas būtu. Turklāt ne obligati uz augšu (kā kara lidmašīnās), bet varbūt pat uz leju. Te ir runa nevis par to, kas bija pieejams, bet gan par to, kas būtu pieejams, ja valdības gribētu glābt to cilvēku dzīvības.
  • 3
  • 3
Vārds
V
- 55 graados lekt ar izpletni no 10 km augstuma?
  • 6
  • 1
Fakts
F
Laba doma tikai nevis izpletņus bet katapultējamus krēslus. Uz augšu nevar tātad atliek aizmugure teiksim zem astes atveras vārti kā transporta lidenēm un visi krēsli ar paātrinājumu smuki pa sliedēm tiek izmesti ārā. Kurš nepiesprādzējās pats vainīgs vai tā? :D :D:D:D
  • 2
  • 1
bzz
b
Ja 8 minūšu laikā ar izpletni izlektu kaut vai 10, un izglābtos kaut vai tikai VIENS - arī tas būtu bezgalīgi liels skaits izglābušos attiecībā pret 0. Turklāt, mūsdienās var arī katapultas iestrādāt sēdekļos. Nav jāekonomē uz cilvēku dzīvībām !
  • 3
  • 3
bzz
b
" Ess" rakstīja: Protams izpletni par parašūtu nav visai gudri saukt, bet ... es arī iedomājos, ka labprāt izlektu (kaut vai vienīgo un pēdējo reizi) ar izpletni, ja redzētu, ka lidmašīna neglābjami taisās ieplanēt kalnos. Vismaz kāds iespējams paliktu dzīvs. Vēl labāk, ja būtu kāda masveida katapulta, kas tuvojoties zemei piesprādzētus pasažierus ar visiem sēdekļiem + iestrādātu izpletni, katapultē laukā no krītošās lidmašīnas salona. Ļaunāk kā ietriekties kalnā un sadegt, tas nebūtu !
  • 3
  • 2
Tas, ka tiev ienāk prātā
T
salīdzināt glābšanas vesti ar izpletni, jau visu izsaka. Tāds iespaids, ka arī lidmašīnā nekad lidojis neesi.
  • 8
  • 2
ES
E
Kāpēc ne izpletni lidmašīnai? Ja viņi ar izpletni var aprīkot mazas lidmašīnas (paskaties youtubā), varbūt, viņi to var izdarīt arī milzīgām daudzu tonu lidmašīnām.
  • 4
  • 4
bzz
b
Liec mierā manu prātu un gadiņus... Nez kāpēc kuģos cilvēkiem ir glābšanas laivas un vestes, un tas nav mainījis to uzvedību kritiskās situācijās "uz slikto pusi". Aizbildināties ar marazmātiskiem iemesliem, kāpēc nenodrošināt kaut ko var vienmēr. Jau tika minēts, ka pieeju šiem drošības līdzekļiem varētu nodrošināt tikai no pilota kabīnes. Un lai vai kā cilvēki panikotu kritiskās situācijās, viņi neleks bez parašūta paši arā. Ko viņi vel var tādu izdarīt kritiskā situācijā ? - Izsist iluminātoru, lai sakliegtu pilotu ? Viņi to nedarītu. Pēc tavas loģikas arī pažarnieki nav jāsauc, ja māja deg. - "Jo ko var zināt, ko kritiskā brīdī cilvēki izdarīs ...". Tāpat slīkstošie nav jāglābj pēc tavas loģikas. Jo slīcēji kritiskā brīdī slīcina glābēju. Tā turpinot, var vienīgi aizdomāties līdz tavam pārgudrības līmenim, gudriniek, ar "daudz gadiņiem".
  • 2
  • 6
"šī iespēja"
&
ja pasažieri vispār par to zinās (bet slepenībā to jau nevar noturēt), spēji izmainīs to uzvedību kritiskās situācijās. Diemžēl tavs prāts vispār nav spējīgs domāt par tādām lietām. Izskatās, ka gadiņu gauži maz.
  • 7
  • 1
bzz
b
Iedomājies, to var izdarīt arī civilizēti, nevis, tikai tā, kā tavs prāts spēj izdomāt. Piemēram: šo iespēju var ieslēgt tikai lidmašīnas pilots, redzēdams, ka nevarēs nosēdināt lidmašīnu, vai kā tml... Tieši tāpat, kā parašūtus, tā arī izeju priekš lecējiem var paredzēt lidmašinā, bet vadāmu tikai no pilota kabīnes.
  • 3
  • 5
Iedomājies
I
kas notiktu salonā slavenajā gadījumā US Airways Flight 1549, kad pēc pacelšanās putni izslēdza abus dzinējus - ja pasažieriem būtu pieejami izpletņi. Lidotājs laimīgi noplanēja Hudzonā, neviens necieta. Un līdzīgu gadījumu ir daudz. Kad visi pasažieri skaidri redz, ka ir nelaime, bet lidotājs dara, ko var, un glābj visus vai vairākumu.
  • 7
  • 0
Žēl
Ž
ka tu nezini, cik augstu un ātri lido lidmašīnas, kāds tur ir gaisa spiediens un temperatūra un kas var notikt salonā panikas gadījumā, ja ir izglābšanās iespējas ilūzija
  • 13
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits