Kā portālā ievietotā videointervijā skaidro "Crisp Technologies" galvenais tehnologs Pīters Mods, uzņēmuma programmatūra vēro dažādu portālu, tiešsaites spēļu un sociālo tīklu lietotāju uzvedību un spēj pamanīt rīcības, kas liecina par cietsirdību, uzmākšanos, kaitināšanu vai nesankcionētas reklāmas izplatīšanu. "Par aizdomīgiem lietotājiem tiek veidots profils," viņš teica.
Ar katru klientu, kāda interneta pakalpojumu sniegšanas vietnes turētāju, ir līgums par rīcību, ja kāds no minētajiem profiliem pārsniedz zināmas uzvedības robežas. "Tā var būt agresīva lamāšanās, kaitināšana vai destruktīva darbība (dažās spēlēs ir iespējams ārdīt citu radītas virtuālas mantas)," skaidroja Mods.
Mods teica, ka parasti klienti vēlas, lai pret interneta palaidņiem tiek lietoti brīdinājumi un īslaicīgi sodi, jo runa parasti ir par bērniem. "Viņi mēģina atrast savas uzvedības robežas, un, ja viņus izslēgs uz 30 dienām, viņi neatgriezīsies," teica galvenais tehnologs.
Starp "Crisp Thinking" klientiem ir bērnu interneta vietnes, kas pieder multiplikācijas filmu televīzijas kanālam "Cartoon Network", bērnu vietnes "Webbli World" un "MoshiMonsters", interneta spēļu platforma "Sony Online Entertainment".
Tomēr Mods uzsvēra, ka kompānijas uzvedības profilēšanas rīki arī spēj pamanīt pieaugušo noziedzīgu rīcību, tostarp pedofilu un krāpnieku uzdarbošanos interneta vietnēs. Tādos gadījumos bērniem piemērotu pamācošu brīdinājumu un sankciju vietā "Crisp Thinking" ievāktā informācija tiek izmantota ziņojumiem likumsargiem.
"Crisp Technology" dibināta 2005.gadā, un tās galvenie produkti ir risinājumi, kas balstās uz tā sauktajām uzvedības analīzes tehnoloģijām.