Kā pastāstījis Lietuvos geležinkeliai ģenerāldirektors Stasis Dailidka, projekta izmaksas nebūt neatspoguļo visu darbu sarežģītību. Apvedceļā izmantotas šobrīd pasaulē modernākās dzelzceļa tehnoloģijas, izveidojot drošu un vides aizsardzības prasībām atbilstošu infrastruktūru, kas kalpos ilgi.
Pēc viņa teiktā, agrāk šajā posmā bijis tikai viens sliežu ceļš, bet tagad tam līdzās izbūvēts otrs, vienlaikus paplašinātas stacijas, rekonstruēti 24 tilti un caurtekas, kā arī pārmijas, telekomunikācijas, satiksmes vadības un elektroapgādes sistēmas.
Cilvēku ērtībām izbūvētas divas jaunas pazemes pārejas un viens satiksmes pārvads, vairāk nekā piecu kilometru garumā uzceltas skaņu slāpējošas sienas, bet tuvējos mājokļos nomainīti pāri par 200 logiem.
Lietuvas premjerministrs Aļģirds Butkevičs norādījis, ka no šā brīža Viļņas dzelzceļa stacija kļūs vēl pievilcīgāka, jo tai cauri vairs neies preču vilcieni, satiksme kļūs drošāka, samazināsies sastrēgumi, vairs nebūs jābaidās no iespējamām bīstamo kravu avārijām, bet pašus kravu apjomus varēs palielināt.
"Izbūvētais apvedceļš ir vēl viens svarīgs solis IX starptautiskā dzelzceļa koridora modernizēšanā no Lietuvas robežas ar Baltkrieviju līdz Klaipēdai. Investīcijas visa koridora modernizēšanā Lietuvai nākotnē ļaus nostiprināt tranzītvalsts pozīcijas un iegūt priekšrocības konkurences cīņā. Tiks radīti apstākļi lielāka kravu apjoma transportēšanai uz Klaipēdas ostu, un augs Lietuvas budžeta ieņēmumi," viņš spriedis.
85% projekta finansējuma saņemti no Eiropas Savienības, pārējo summu sedzis uzņēmums Lietuvos geležinkeliai.