Ķīnas elektroniskās tirdzniecības tirgus vērtība patlaban veido 74 miljardus dolāru (38,5 miljardus latu), salīdzinot ar 177 miljardu dolāru (92,2 miljardu latu) vērtību ASV, norāda kompānija.
Taču tas strauji palielinās, izaugsmi veicinot interneta lietošanas pieaugumam, sūtījumu zemajām izmaksām un Ķīnas aizvien pieaugošās vidusšķiras kaislībai uz iepirkšanos.
"Patērnieciskums Ķīnā jau ir ievērojams, cilvēki vienkārši dievina iepirkties. Turklāt internets ir lēts un tādējādi pieejams," teikts Boston Consulting Group pētījumā, kurā aptaujāti vairāk nekā 4000 interneta pircēju valstī.
"Ķīnā internetā jau šobrīd ir 145 miljonu pircēju, kas piedzīvo vērienīgu izaugsmi un šo skaitu līdz 2015.gadam varētu palielināt līdz 329 miljoniem, padarot Ķīnas elektroniskās tirdzniecības tirgu par pasaulē vērtīgāko," norada kompānija.
Pēc pieciem gadiem Ķīnas iedzīvotāji internetā tērēs vidēji 980 dolārus (510 latus) gadā, kas ir divas reizes vairāk nekā patlaban un tuvu ASV vidējam rādītājam 1000 dolāru (521 lata) apmērā. Savukārt elektroniskās tirdzniecības īpatsvars Ķīnā palielināsies no 3,3% šobrīd līdz 7,4% no valsts kopējā mazumtirdzniecības apjoma 2015.gadā.
Savienotajām Valstīm šādas izaugsmes sasniegšanai bija nepieciešami desmit gadi.