Šis kuģis, kuram ir Māršala salu karogs, iebrauca kanālā no Atlantijas okeāna puses.Kanāla paplašināšanu veica konsorcijs Grupo Unidos por el Canal (GUPC), kura galvenais uzņēmums ir Spānijas Sacyr, bet projektā piedalās arī uzņēmumi no Itālijas un Beļģijas.Konsorcijs darbus pie trešā slūžu kompleksa izbūves Panamas kanālā sāka 2007.gadā. Būvniecības darbu laikā konsorcijs pārsniedza sākotnēji paredzētu darbu budžetu - 5,25 miljardus ASV dolāru (4,74 miljardi eiro). Tas radīja strīdus ar Panamas kanāla pārvaldi - Panamas valsts aģentūru, kas atbild par kanāla darbību. Tika kavēti arī darbu termiņi - sākotnēji paplašināšanu bija paredzēts pabeigt līdz 2014.gada augustam, kad apritēja 100 gadi kopš Panamas kanāla atklāšanas.Jaunās slūžas ļauj pa kanālu pārvietoties kuģiem ar 12 tūkstošu konteineru pārvadāšanu jaudu. Līdz šim kanālā varēja pārvietoties kuģi ar maksimālo vestspēju 5000 konteineri.Ik gadu 1914.gadā būvēto Panamas kanālu šķērso 13-14 tūkstoši kuģu.Kanāls izmanto slūžu sistēmu, lai paceltu kuģus no jūras līmeņa un ļautu tiem pārvietoties starp Atlantijas un Kluso okeānu.
FOTO: Atklāj paplašināto Panamas kanālu
Svētdien atklāts paplašinātais Panamas kanāls, kas tagad var uzņemt kuģus ar vairāk nekā divreiz lielāku vestspēju nekā līdz šim."Šis ir ceļš, kas apvieno pasauli," atklāšanas ceremonijā sacīja Panamas prezidents Huans Karloss Varela.Pirmais cauri jaunajām kanāla slūžam devās Ķīnas kuģniecības COSCO Shipping Neopanamax klases kuģis COSCO Shipping Panama ar 9000 konteineriem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.