Laika ziņas
Šodien
Migla
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

FOTO: Lidmašīna Rumānijā veic avārijas piezemēšanos

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
lala
l
kišiņevas lidostā blakus skrejceļam mētājas kādi 20 šādi grausti. pēc uzrakstiem spriežot, savākti no dažādām pasaules malām, arī no āftrikas un arābu zemēm. No šiem lūžņiem savāc pāris ejošus aparātus, smuki nokrāso un lidina tajos pasažierus. baigi uzmundrinoši tas neizskatās....
stop
s
Antons 28.02.2009 22:29 Šite nekas nekrīt, bet izskatās atkal pēc kanādiešu Bombardier turbopropellera, kuram visu laiku problēmas ar šasijām SAS šitos noņēma no līnijām vispār.. === ko nu gvelz, tas ir Saab2000, slavenais zviedru ražojums.
Ja kas
J
Shito miskasti 2008. gada beigaas smuki noseedinaaja latvieshu puika Kalifornijaa, identiska situaacija... Nesabojaaja pat dzineejus, tikai noskraapeeja knaabi ;) <a
astoņkājis
a
nekas nekrīt. viss i labi. nav problēma, ja zin, ka šasijai problēma. Pirms gadiem 15 Rīgā uz skrejceļa nosēdās viens JAK. Pilots dzēruma pēc bija aizmirsis izlaist šasiju. Tur gan dieva brīnums, ka nekas neuzsprāga...
fff
f
tas ir Antonov-24..es to točno zinu
Zigurda čoms
Z
jā, jā, šitas ir Bambarder...
fantomas
f
Today, 28 February 2009, a Saab 2000 aircraft belonging to Carpatair executed a safe landing at TimisoaraAirport with the nose gear in up position while arriving on its scheduled flight from Chisinau. During approach, the crew of the aircraft, carrying 47 adults and one infant, noticed that the nose landing gear did not come to the extended down position. A missed approach was performed and the air traffic controllers were informed accordingly. Having enough fuel on board, the aircraft executed a holding pattern. Several attempts to release the nose gear were made and a low pass over the runway was performed to check the nose landing gear position. This was confirmed from the ground to be in the up position and therefore an emergency landing was decided. The landing was done successfully at 09:44 local time. The aircraft stopped perfectly on the centerline axis shortly after the nose of the aircraft had touched the runway surface. Preliminarily, a foam carpet had been created on the runway to diminish the fire risk. Passengers had been disembarked through the front passenger door. No passenger or crew member was injured. The aircraft has no noticeable damages following the emergency landing. Timisoara airport runway was clear at 12:00 local time when normal operation was resumed.
Zigurds
Z
Izskatās, ka Dash Bambarder Kanādā ražots lidaparāts. Pie vainas priekšējā šasija. Ja nevarētu izlast kādu sānu šasiju tad būtu lielākas zepes.
iii
i
lidmašīnas marka ir Saab 2000
e
e
Es nesaprotu, kāpēc vēljoprojām nevar tomēr līdz galam atrisināt šo drošības jautājumu? Protams, ideāli nebūs nekad un vienmēr pastāv kaut neliels procents nelaimei, taču vēljoprojām lidmašīnas pašas par sevi ir ļoti nedrošas. Degviela? Kāpēc nevar padomāt par citiem iespējamajiem enerģijas resursiem? Tad nekas nesprāgtu, atliktu tikai + - lidmašīnu dabūt līdz zemei droši un viss (neatceros pēdējā laikā katastrofu, kur liķene būtu taisnā triecienā, neiedomājamā ātrumā ietriekusies zemē, parasti līdz zemei to dabū, bet problēmas raisa eksplozijas, dūmi utt, ne pats trieciens).
Antons
A
Šite nekas nekrīt, bet izskatās atkal pēc kanādiešu Bombardier turbopropellera, kuram visu laiku problēmas ar šasijām SAS šitos noņēma no līnijām vispār..
es
e
Kas notiek,ka visu laiku krīt lidmašīnas pēdējā laikā?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits