"Zaķu tērpi, kas ir neatņemama Playboy kultūras sastāvdaļa, tiks pielāgoti indiešu uztverei un morāles normām," teica Playboy pārstāvja Indijā PB Lifestyle vadītājs Sandžejs Gupta.
Playboy klubu viesmīļu jeb "zaķu" uniformas parasti sastāv no melna atlasa ņieburiem, tauriņiem, aprocēm un zaķa ausīm. Tomēr Indijā pastāv stingra cenzūra, un tajā nav vietējās Playboy versijas.
PB Lifestyle vēl nav izlēmis, ko viesmīles valkās konservatīvajā Indijā, kur pāru publiska sadošanās rokās izsauc apkārtējo nosodījumu. Sabiedrības sašutumu izsauca pat tas, ka populārs kriketa turnīrs bija noalgojis pieticīgi tērptas ārvalstu karsējmeitenes. Pasākuma rīkotāji bija spiesti pārveidot karsēju tērpus tā, lai dejotāju ķermeņi būtu aizklāti. "Mūsu klubos nebūs kailu sieviešu," paziņoja Gupta. "Tāpēc nevajadzētu rasties nekādām problēmām. Taču, ja tas notiks, mēs esam gatavi tās risināt."
PB Lifestyle, kas ar Playboy noslēdzis līgumu uz 30 gadiem, plāno izmantot zīmolu un tā logotipu klubos, bāros, viesnīcās un kafejnīcās. Pirmajos piecos gados kompānija iecerējusi iztērēt divus miljardus rūpiju (20 miljonus latu). "Playboy asociējas ar pieticīgi ģērbtām sievietēm, izklaidi un baudu. Kāda gan jēga atvest Playboy uz Indiju, ja to grib padarīt tik garlaicīgu?" jautā 25 gadus vecais reklāmas aģentūras vadītājs Jašs Sangavi.
Hjū Hefnera dibinātais žurnāls Playboy iekaroja pasaules slavu ar kailu sieviešu attēliem un tā vadītāja hedonisko dzīvesveidu.