Uzņēmums izdarīts 8. decembrī, kad aviācijas bāzes kuģis atradās Dzeltenajā jūrā apmēram simt kilometrus uz dienvidaustrumiem no Ķīnas ostas Daljanas. Kā atzīmē aģentūra Associated Press, DigitalGlobe darbinieki identificēja fotogrāfijās aviācijas bāzes kuģi tikai 13.decembrī.
Novembra beigās un decembra sākumā Ķīnas aviācijas bāzes kuģis aizvadīja gaitas izmēģinājumu otro kārtu, kura turpinājās 12 dienas. Ķīnas varas iestādes neatklāja kuģa komandai izvirzīto uzdevumu detaļas, aprobežojoties ar komentāru, ka aviācijas bāzes kuģis devies braucienā „nepieciešamo zinātnisko pētījumu un eksperimentu veikšanai”.
Tāpat tika atzīmēts, ka laikā pēc gaitas izmēģinājumu pirmā posma, kas notika 2011. gada augustā, uz kuģa pabeigti papildus iekārtošanas darbi un aprīkojuma pārbaudes.
Ķīnas pirmais aviācijas bāzes kuģis, kura neoficiālais ir nosaukums ir Shi Lan, tika uzbūvēts uz padomju kuģa Varjag bāzes. Pēc PSRS sabrukuma Varjag nonāca Ukrainas īpašumā, bet 1998.gadā tika pārdots Ķīnai, kas sākotnēji plānoja pārbūvēt kuģi, lai izmantotu to par peldošu kazino.
2011. gada jūnijā presē parādījās informācija, ka uz aviācijas bāzes kuģa ir uzstādītas jaunas radiolokācijas stacijas un bruņojums. Oficiālā Pekina apstiprināja, ka bijušais Varjag tiek modernizēts un paziņoja, ka pēc tam kuģis tiks izmantots jūrnieku apmācībai, kā arī zinātniski pētnieciskiem mērķiem. Pēc plašsaziņas līdzekļu rīcība esošās informācijas, aviācijas bāzes kuģis kaujas dežūras Ķīnas kara flotes rindās sāks 2012. gadā.