Cerību vieš arī tas, ka abos pētījumos, kaut tie veikti ar atšķirīgām metodēm, būtībā nonākts pie tiem pašiem rezultātiem. Austrālijas Aizsardzības zinātnes un tehnoloģiju grupa analīzē izmantoja Beijesa metodes, statistisku tehniku varbūtības noteikšanai, bet lidaparāta ražotājs Boeing pie secinājumiem nonāca, analizējot lidaparāta iespējamo ātrumu, lidošanas augstumus un attiecīgi nosakot maksimālu lidojuma rādiusu.
Pašlaik meklēšana notiek 120 tūkstošu kvadrātkilometru plašā teritorijā. Līdz šim brīdim pārmeklēti aptuveni 76 tūkstoši kvadrātkilometru jeb 60% no teritorijas. Turpinot šādā tempā, visa teritorija būs pārmeklēta līdz nākamā gada jūnijam, lēš izmeklētāji. Janvārī palīdzību solījusi arī Ķīna, kas vraka meklēšanai atvēlēs vienu kuģi. Pašlaik vraku meklē trīs kuģi.
Pēc vairāk nekā gadu ilgas nesekmīgas meklēšanas pie pirmajiem taustāmajiem rezultātiem izmeklētāji nonāca šā gada augustā, kad Indijas okeānā Reinjonas salā uzgāja izskalotu lidmašīnas spārna fragmentu. To, ka šī atlūza ir daļa no lidsabiedrības Malaysia Airlines pazudušās lidmašīnas, apstiprināja gan Francijas varas iestādes, gan kompānija Boeing, gan ASV Nacionālā transporta drošības valde, gan Malaizijas Civilās aviācijas departments.
Pazudušā aviolainera atlūzu meklēšana kļuvusi par dārgāko šāda veida operāciju aviācijas vēsturē.