"Makeins ir pieņēmis stratēģisku lēmumu uzsākt negatīvus uzbrukumus krietni agrāk, nekā prezidenta vēlēšanu kampaņās pierasts," raksta Boston Globe. "Makeina kampaņa cer, ka reklāmas izveidos Obamas tēlu pirms demokrātu kandidāts pagūs pilnībā iepazīstināt vēlētājus ar sevi."
Šonedēļ ASV televīzijas kanālos pārraidītajā Dž.Makeina reklāmas klipā pats republikāņu senators redzams tikai pēdējās pāris sekundēs. Pārējā laikā tiek demonstrēts B.Obama žurnālistu ielenkumā, bet pāris kadros — B.Spīrsa un P.Hiltone līdzīgās situācijās. Reklāmā vēlētājiem tiek retoriski jautāts, vai B.Obama ir gatavs vadīt valsti, kā arī apgalvots, ka demokrātu senators atbalsta jaunus nodokļus un lielāku ASV atkarību no ārvalstu naftas.
"Manuprāt, viņš neapšaubāmi kļuvis par pasaules lielāko slavenību," The New York Times sacīja Dž.Makeina prezidenta kampaņas stratēģiskais vadītājs Stīvs Šmits.
Savukārt Wall Street Journal norāda, ka abi prezidenta kandidāti beidzot ir pieņēmuši lomas, kuras viņiem cenšas piešķirt mediji. "Tas apdraud viņus abus. Obama varētu šķist augstprātīgs un iedomīgs. Viņa republikāņu konkurents riskē izrādīties negatīvs un činkstīgs," raksta Wall Street Journal.