Makvīns bija viens no veiksmīgākajiem un radošākajiem britu modes māksliniekiem. 16 gadu vecumā viņš sācis karjeru Londonas drēbnieku kompānijā Anderson & Sheppard, kur viņa klientu vidū bijuši Mihails Gorbačovs un Velsas princis Čārlzs. 20 gadu vecumā Makvīns devies uz Milānu, kur strādāja modes namā Romeo Gigli. Modes dizainu viņš apguvis prestižajā Svētā Mārtina mākslas un dizaina koledžā Londonā. Viņa diplomdarba kolekciju pilnībā iepirkusi ietekmīgā modes pazinēja un talantu atbalstītāja Izabella Blova (viņa ir izdarījusi pašnāvību 2007.gadā).
No 1996. līdz 2001.gadam Makvīns ieņēmis Francijas modes nama Givenchy galvenā dizainera amatu. Pēdējos desmit gadus viņš veltījis sava zīmola Alexander McQueen attīstībai (51% kompānijas pieder luksusa preču gigantam Gucci Group). A.Makvīna futūristiskos tērpus iecienījušas popzvaigznes. Viena no pirmajām bija Bjorka — Makvīna kostīmā viņa redzama uz albuma Homogenic (1997) vāka, viņa tērpus Bjorka izvēlējusies arī saviem koncertiem. Britu dizaineru novērtējusi R&B dziedātāja Rianna. Pēdējos mēnešos izcila sadarbība Makvīnam izveidojusies ar Lēdiju Gāgu — viņas dziesma Bad Romance rudenī tika pirmatskaņota viņa modes skatē Parīzē, savukārt šīs dziesmas klipā Gāga valkā Makvīna jaunākās kolekcijas tērpus un kurpes.
2009.gada oktobrī Parīzē notikusī A.Makvīna skate bija tehnoloģiski «advancētākais» Parīzes modes nedēļas notikums — skate tiešraidē tika demonstrēta internetā. Laikraksta International Herald Tribune modes apskatniece Sūzija Menkesa to pasludināja par «XXI gadsimta modes dramatiskāko revolūciju». Kustīgas kameras-roboti, milzīgs videoprojekciju ekrāns — un klātbūtnes efekts visiem modes faniem, lai kur pasaulē viņi atrastos pie saviem datoriem.