Notikušais bija pēdējais negadījums garā problēmu virknē, kas «vajā» ātrvilciena līnijas. Reuters raksta, ka Ķīna tagad īpaši intensīvi strādā pie miljardus dolāru vērtiem ātrvilcienu tīkla projektiem, kam jāsavieno valsts lielākās pilsētas. Pagājušajā mēnesī svinīgi tika atklāta ātrvilcienu līnija, kas savieno nozīmīgākās pilsētas Pekinu un Šanhaju, samazinot brauciena laiku divas reizes. Taču šis projekts izpelnījās kritiku dažādu iemeslu dēļ. Vispirms tika kritizēta šīs dzelzceļa līnija dārdzība. Tā izmaksāja 215 miljardu juaņu (33 miljardi ASV dolāru). Neilgi pēc atklāšanas radās problēmas ar elektrības piegādi līnijai. Februārī dzelzceļa ministrs Liu Džidzjuņs tika atlaists no darba, jo atklājās, ka viņš pieņēmis ap 124 miljoniem dolāru kukuļos par kontraktu piešķiršanu ātrvilcienu dzelzceļa līniju celtniecībā.
Pēc sestdien notikušās divu vilcienu sadursmes tiek uzdoti jautājumi par ātrvilcienu drošību. AFP ziņo, ka cilvēki sociālajos tīklos pauž niknumu par notikušo un aizdomas, ka valdība slēpj ātrvilcienu līniju slikto drošības stāvokli. Kāds bloga autors ierakstījis, ka inženieri, kuri izveidojuši ātrvilcienu līnijas, paši pa tām nebrauc, jo zina par drošības riskiem.
Negadījums gan nav mainījis valdības plānus līdz gada beigām palielināt ātrvilcienu līniju kopgarumu līdz 8358 kilometriem. Līdz 2020. gadam to plānots dubultot.