Austrālijas kuģis Ocean Shield signālu uztvērusi divas reizes - iespējams, no lidmašīnas tehnisko datu ierakstītāja un kabīnes balsu ierakstītāja.
Lidmašīnas atlūzu starptautiskās meklēšanas operācijas koordinators atvaļinātais gaisa maršals Anguss Hjūstons pavēstīja, jaunākie uztvertie signāli ir "līdz šim visdaudzsološākais pavediens", bet mēs vēl neesam atraduši lidmašīnu."
Pašlaik pazudušās lidmašīnas palieku meklējumos iesaistīti lieli resursi, ņemot vērā, ka melnās kastes baterija bez uzlādes darbojas apmēram 30 dienas, bet pēc tam signālu vairs neraida. Šis brīdis pietuvojies, jo šis laika posms ir pagājis - lidmašīna ar 239 pasažieriem un apkalpes locekļiem pazuda 8.martā, kad nezināmu iemeslu dēļ mainīja kursu lidojumā starp Kualalumpuru un Pekinu.
Meklēšanas operācijas vadība uzsver, ka melnās kastes sniegtajai informācijai ir būtiska nozīme negadījuma izmeklēšanā, lai saprastu, kas īsti notika pirms nelaimes brīdī un pirms tā.