Uzņēmums norāda, ka darbavietu likvidēšana, kas veidos aptuveni 8% no kopējā darbavietu skaita pasaulē, paredzēta produktivitātes un elastības uzlabošanai ražotnēs Vācijā.
"Audi" skaidro, ka darbavietas paredzēts likvidēt tādās jomās kā administrācija un izstrāde, un strādājošo skaits tiks samazināts bez piespiedu darbinieku atlaišanas.
Darbavietas tiek likvidētas plašākas reorganizācijas ietvaros, kas paredz samazināt arī birokrātiju un ietaupīt uzņēmumam vienu miljardu eiro gadā.
Vienlaikus "Audi" iecerējis investēt aptuveni astoņus miljardus eiro divās Vācijas lielākajās rūpnīcās - Ingolštatē un Nekarsulmā -, lai palīdzētu pārejā uz elektrisko automobiļu ražošanu.
Kā ziņots, "Audi" februāra izskaņā slēdza elektrisko automobiļu ražotni Briselē, ņemot vērā pieprasījuma ievērojamu samazināšanos pēc "Q8 e-tron" modeļa automobiļiem, kā arī augstās loģistikas un ražošanas izmaksas.
Rūpnīcas slēgšanas dēļ darbu zaudējuši 3000 cilvēku.
Eiropas Savienība noteikusi mērķi līdz 2035.gadam pakāpeniski pārtraukt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, taču pieprasījums pēc elektriskajām automašīnām bijis vājāks par cerēto, ņemot vērā gausu elektrisko automobiļu uzlādes infrastruktūras ieviešanu, valdības atbalsta mehānismu atcelšanu šādu automašīnu iegādēm atsevišķās valstīs un papildu neskaidrībām, ko radījusi nodevu ieviešana Ķīnā ražotu elektroauto importam vairākos tirgos.