Aromāts ir viens no spēcīgākajiem saziņas veidiem. Vēl pirms vārdiem un vizuālā iespaida tās nereti raida signālus, ko uztveram vispirms, parasti neapzinātā veidā. Arī mūsu "apzinātajā" dzīvē tām ir liela nozīme, turklāt smaržas (un vēl atbilstoši izvēlētas!) ir lieliska dāvana gan sievietei, gan vīrietim. Lūk, daži ieteikumi pareizai smaržu lietošanai un neatvairāma iespaida radīšanai:
- Katram cilvēkam ir sava personīgā, intīmā telpa ap sevi. Tās rādiuss ir apmēram izstieptas rokas garumā. Labais tonis ir lietot smaržas tā, lai tās sajūt tikai tie, kas ienāk jūsu personīgajā "aplī".
- Nepārspīlējiet ar smaržu daudzumu – labāk tās izsmidzināt mazāk un dienas laikā aromātu atjaunot (parfīma noturība ir 8–24 h).
- Vislabāk aromāts smaržos tajās vietās, kur pulss – aiz ausīm, pie elkoņiem, iedobītē pie kakla pamatnes, krūšu bedrītē.
Atcerieties! Smaržu derīguma termiņš parasti ir līdz trim gadiem; vislabāk tās glabāt sausā un pavēsā vietā. Siltums un atklāta saules gaisma tām par labu nenāks.
Smaržas var lietot arī, lai raidītu īpašu vēsti – piemēram, iesmaržināt zīmīti mīļotajam vai mīļotajai. Senos laikos iemīlējušies tā darīja bieži, un kāpēc gan neatjaunot šo romantisko tradīciju?
Par smaržu izvēli ir daudz dažādu padomu, tomēr vissvarīgākais – lai tās atbilstu cilvēka raksturam, personībai. Un tad smaržas būs īstais akcents un "odziņa"!
Pirmais "outlet" tipa tirdzniecības centrs internetā "Membershop.lv" pērn kļuva par īstu sensāciju. Plašais piedāvājums, cenas, kvalitāte, ērtā sadarbība likusi daudziem cilvēkiem mainīt savus iepirkšanās paradumus. Tiešsaistes tirdzniecības centram "Membershop.lv" Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir jau vairāk nekā 100 000 pircēju. Te iespējams iegādāties apģērbu, apavus, galantērijas preces, parfimēriju, preces mājai un sadzīvei. Galvenā tiešsaistes tirdzniecības centra "Membershop.lv" priekšrocība ir zemās cenas, kā arī neskaitāmās izpārdošanas, kad preces var iegādāties ar patiešām īstām, reālām un ievērojamām atlaidēm. Katras tirdzniecības zīmes precēm izpārdošana tiek rīkota ne biežāk kā četras reizes gadā, lai tām neradītu zaudējumus. Tomēr tas sniedz iespēju piedāvāt pircējiem lielu izvēli. Lielu uzmanību "Membershop.lv" pievērš atlasei - pārdošanā nokļūst tikai pasaulē pazīstamu zīmolu preces. Galvenais kritērijs - kvalitāte. "Parastajos tirdzniecības centros diemžēl mēdz būt daudz nekvalitatīvas produkcijas, tādēļ mēs rūpīgi izvēlamies piegādātājus un veikalus, ar kuriem strādāt. Šī ir otra mūsu priekšrocība, neskaitot cenas. Vēl kāds būtisks moments - "Membershop.lv"sadarbojas tieši ar ražotājiem, bez starpniekiem," teic "Membershop.lv" vadītājs Baltijas valstīs Mariuss Radavičs. Interneta tirdzniecības centrs "Membershop.lv" darbojas kā savdabīgs pircēju klubs. Par visām izpārdošanām savus biedrus – pircējus tirdzniecības centrs informē pa e-pastu.
"Membershop.lv" piegādātāju vidū ir tādi zīmoli kā Miss Sixty, Killah, Stefanel, Wrangler, E.Armani, Boss, Adidas, Puma, Calvin Klein, Laura Biagiotti, Gant, Vagabond, Guess, Costume National, Byblos, Hot Diamonds, Pilgrim, Dyrberg Kern, Morgan, Reebok, Bronx, Zwilling, Villeroy & Boch, Pentax, Tigi, Lancaster, Betty Barclay, Bodenschatz, Samsonite, Lacoste, Toni & Guy, Elizabeth Arden, Superga, Shephard, Manas, Bugatti, Meltin Pot, Via Uno un citi.
Plašāku informāciju skatīt šeit: http://membershop.lv/lv/