Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā 0 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Skolotājam jāpieņem, ka XXI gs. skolēnam tehnoloģijas ir rotaļlācīša vietā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Anna
A
Jā, mūsdienu skolēnam nav motivācijas mācīties, jo skola nepiedāvā tādu vidi, kurā viņam būtu interesanti atrasties _------ Kas tad tas par sviestu? Jā, saliekam bērniem visur kopjus, telefonus un nopērkam vēl arī alu.:) Protams, ka interaktīvās tāfeles ir nepieciešamas, bet prasīt, lai 3 klasnieks stiepj uz skolu kompi un gudrtelefonu ir neiespējami un lieki.
hm
h
Parieizāk būtu apgalvot - digitālās pasaules bērni, bet tas nebūt nenozīmē, ka piedzimst ar digitālajām prasmēm. Ja tāds pieņēmums būtu korekts, tad visi tekstuālās ēras bērni, piedzimstot būtu pratuši lasīt, veikt aprēķinus, u.tml. Diemžēl tagadējo " digitālo bērnu" digitālās prasmes realitātē no nepieciešamā ir ļoti, ļoti tālu. Nevajag jaukt dogitālās prasmes ar pogu spaidīšanas prasmēm, tas nebūt nav viens un tas pats. Tie, kuri mētājas ar frāzēm par tagadējo bērnu diigitālajām prasmēm, bieži vien paši nemaz īsti nezina, par ko runā,
LIF
L
Mācību procesā vairums gadījumos pastāv viena versija atmiņas, pazīšanas un domāšanas modelim. Tā nedod iespēju aplūkot eksakta priekšmeta apgūšanu kā līdz šim nepazīstamas vides – pasaules apgūšanu (jēdzienu apgūšanu), kur liela nozīme ir novērojumu skaitam, secībai un kombinācijām. Ir izstrādāts jauns mācību procesa modelis “Izpratnes lapa”, kas darbojas pēc šāda principa – tas, kurš grib citiem ko vēstīt dod pašu vēstījumu un to “pārtulko” pēc sava ieskata visiem tuvākā uztveres jomā, bet tie, kuri uztver šo vēstījumu, šo tulkojumu uzlabo, atrodot pēc sava ieskata vēl labāku versiju. Informācija par “Izpratnes lapa” ir atrodama www.goerudio.com
nemuldi, nu jā
n
Man ir 56 gadi un daudzās jomās esmu pārāks par saviem skolēniem informācijas tehnoloģijās, protams, daži ir stingri pārāki, bet īpaši neskumstu. Un bieži vien par tehnoloģiju izmantošanu man ir vairāk ideju nekā citiem.... Un naudu sen jau nopelnu citur.
smieklu parāva
s
nu tu ,meitenīt ,laid! stāvus mēģenē. pēc pieredzes, ne tikai 5.klasē , bet vidusskolā nejedz uztaisīt normālu prezentāciju. to ļoti labi var redzēt arī valsts iestādēs. laba būs retums, kā mamuts. un kur nu Power P, dokumentus wordā nejēdz noformēt. un atkal ne tikai 5 klasē, bet 11, 12. valsts iestādes arī izceļas. par fotorediģēšanu neizteikšos , to māk vēl mazāk , kā powerpointu. dažiem tik liekas , ka krutie.
nu jā
n
tieši tāpēc jau būtu jāizglīto skolotāji, lai skolu beidzot normāls vidējs jaunietis mācētu pietiekami normāli strādāt ar wordiem, prowerpiontiem u.c. progrmmām. Bet mūsu average skolotājam svētums ir tikai algas palielināšana, ne tehnoloģiju saprātīga izmantošana.
  • 0
  • 2
bbb
b
Kur paliks tā "burkānu " metode, kad jaunietis beigs skolu un būs jāsāk cīnīties par izdzīvošanu vidē, kur neviens tālāk nemotivēs, neizklaidēs? Jābeidz skolās "auklēties", jo skolēniem ir jādara arī tas, ko ,iespējams, viņi negrib, bet, kas sabiedrībai un viņiem pašiem noderīgs. Tikai tā rūdās raksturs un veidojas tikums.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Jaunumi

Vairāk Jaunumi