Auto īpašnieks Uģis Immers savu spēkratu iegādājies kā ilgtermiņa investīciju. Pēc iepriekšējās mašīnas pārdošanas viņš sākotnēji bija plānojis iegādāties zemes gabalu kā mūsu laikos stabilu investīciju, bet tā vietā ticis pie auto, kura vērtību nenoēdīs inflācija.
Uģa Nova nākusi no Kalifornijas un pāris gadus pabijusi Somijas ziemeļos. Šis auto pārstāv trešo Novas paaudzi un, būdams tikai 1400 kilogramu viegls, ir dragreisā populārs muskuļauto. Uģa Chevrolet Novai ir 5,7 litru motors un 425 zirgspēki, un Pauls atzīst, ka šī varētu būt tā mašīna, ar kuru apgūt, no kā sastāv auto.
Novas funkcijas noteikušas šī demokrātiskā modeļa dizainu. Mašīnas lielie pedāļi aizvieto bremžu pastiprinātāju, bet jumts veidots no vinila, lai paslēptu stiķējuma nepilnības. Spēkratam ir skaistākais vēdlodziņa kloķis, ko Pauls redzējis, bet pats lodziņš vasarā pilda kondicioniera funkcijas. Tā kā Uģim bleķi nav sveši, viņš šoziem plāno pieķerties auto virsbūvei, lai tā sasniegtu pilnību.
Vai Chevrolet Nova ir tikpat stipra, kā izskatās, un kā tā varētu palīdzēt benzīngalvām iemigt, noskaidrosim jaunajā raidījuma sērijā.
Raidījumā Ātruma cilts Pauls Timrots un komanda meklē piedzīvojumus, tehnoloģiju inovācijas, leģendāras personības un interesantus sarunu biedrus. Ātruma cilts skatāma arī LMT Viedtelevīzijā un internetā.