Jaunajā sezonā “Pirelli” ir spēruši vēl vienu soli uz mīkstāko riepu pusi – šīs sezonas cietākās riepas būšo aptuveni pērnā gada vidējo riepu cietības līmenī. Pēc riepu ražotāja datiem snieguma atšķirības starp riepu tipiem svārstīsies starp 0,6 un 0,8 sekundēm aplī.
Jaunajām riepām būs stingrāka un asāka pleca jeb tā saucamā kantes daļa, kamēr sānu daļas ir padarītas stingrākas un izturīgākas. Tas palielinās termālās nodilšanas tempus un tā rezultātā būs nepieciešami vairāk boksu apmeklējumi – “Pirelli” prognozē vismaz divus ik sacīkstē. Izmaiņas uzlabos vilci un arī maksimālo sniegumu, tādejādi samazinot apļa laikus par aptuveni 0,5 sekundēm.
“Lai iegūtu lielāku saķeri un lielāku saķeres virsmu, mums bija jāveic ļoti būtiskas izmaiņas riepas karkasā,” paziņoja “Pirelli Motorsport” boss Pols Hemberijs. “Tas bija solis radiālo riepu virzienā.”
Jāpiebilst, ka “Pirelli” izmainījuši arī cietāko riepu krāsojumu, lai uzlabotu to atpazīstamību. 2013.gadā cietās riepas tiks marķētas oranžā krāsā, kamēr pērn tās bija ar sudrabotu marķējumu. Pārējo riepu tipu krāsojums paliks nemainīgs.
“Pirelli” prezentācijas laikā Milānā tika paziņots arī par vairākiem citiem jaunumiem: 2013.gada izskaņā kompānija piedāvās testus ar savā rīcībā esošo F1 mašīnu jaunajam GP2 sēriju čempionam. Tostarp par kompānijas goda sūtni ir kļuvis Žans Alezī, kurš ar “Pirelli” riepām startēja Formula 1 čempionātā 1990.gadā “Tyrrell” sastāvā. Iepriekšējā gadā Alezī bija līdzīgā amatā “Lotus Cars” kompānijā.