Abas komandas redzamajā izplūdes gāzu sistēmas daļā centās maksimāli izmantot aerodinamisko “Coanda” efektu, tomēr abām vienībām līdz pirmajam posmam būs nedaudz jāmodificē savi risinājumi.
Šobrīd abas vienības apsver savas iespējas šajā jautājumā – izvēlēties citu risinājumu vai gaidīt no FIA detalizētu noteikumu skaidrojumu. Strīdīgais jautājums attiecas uz kanālu, ar kura palīdzību komandas mēģina izplūdes gāzes nosūtīt uz mašīnas apakšējo daļu, lai palielinātu piespiedējspēka līmeni.
Lotus tehniskais vadītājs Džeimss Alosins jau testos Heresā izteicās, ka Caterham risinājums nav legāls un FIA to noteikti aizliegs līdz pirmajam posmam.
Noteikumi paredz, ka izplūdes gāzes nedrīkst būt novirzītas tiešiem paņēmieniem, taču visas komandas izmanto kanālus ar atvērtu augšējo daļu un cenšas izmantot arī jau pieminēto Coanda efektu, kas paredz, ka gaisa plūsmai ir tieksme pieķerties izliektām virsmām un tādā veidā var panākt karsto izplūdes gāzu virzību uz leju, lai gan loģisks to virziens būtu augšup.
Williams un Caterham gadījumā komandas ir centušās ietekmēt gāzu virzību parāk tieši. Caterham komandai kanālā bija izveidots neliels aerodinamiskais ’tiltiņš’, kas tieši ietekmēja izplūdes gāzu virzību, kamēr “Williams” bija gandrīz pilnībā slēguši kanālu, atstājot tikai nelielu spraugu augšējā daļā.
Nevar aizmirst, ka testos komandas var piedalīties ar dažādiem, arī neatļautiem risinājumiem, jo tehniskie noteikumi spēkā stājas Grand Prix posmu laikā un līdz ar to līdz Austrālijas GP abām komandām būs jānomaina šie tehniskie risinājumi.