Vēbers uz atšķirīgās riepu stratēģijas rēķina bija pacēlies uz pirmo pozīciju, kurā ilgu laiku arī turpināja atrasties, tomēr neilgi pirms finiša Fetels nolēma savam komandas biedram uzbrukt. Pēc bīstamas divkaujas, kas bija drosmīga un skatāma, Fetels pārņēma vadību savās rokās un uzvarēja. Komanda gan viņam pirms tam lūdza neuzbrukt Vēberam, lai neriskētu ar avarēšanu vai riepu pilnīgu iznīcināšanu.
Fetels pēc uzvaras atvainojās, ka riskējis ar izstāšanos, tomēr komanda uz viņu ir dusmīga. “Red Bull” vienības vadītājam Kristianam Horneram žurnālisti pēc finiša vaicāja, kāpēc viņš neprasījis Fetelam atdot pozīciju Vēberam.
Horners stāsta: “Vai tiešām jūs domājat, ja es būtu prasījis viņam samazināt ātrumu, viņš to būtu izdarījis un atdevis pozīciju? Nebija jēgas to darīt. Viņš jau iepriekš lika noprast, ka gatavojas uzbrukumam. Viņš zina, par ko mēs runājām un izvēlējās to ignorēt. Savas personīgās intereses viņš nostādīja augstāk par komandas viedokli. Viņš koncentrējās uz to, ka šādi var izcīnīt par astoņiem punktiem vairāk. Tas nebija pareizi. Un viņš to ir atzinis.”
Jāatgādina, ka vēl pirms kāda laika abu pilotu divkaujas ir beigušās pat par abu mašīnu zaudēšanu.