No 15. līdz 20. oktobrim sportistiem bija jāveic seši ātrumposmi, ar kopējo garumu 1544 km, savukārt kopā ar pārbraucieniem distance sastādīja 2074 km.
Sacensībās startēja arī Desprē tradicionāli sīvākais konkurents – KTM komandas biedrs Marks Koma, taču jau trešajā dienā spānis piedzīvoja kritienu un izmežģīja plecu, kā dēļ bija spiests izstāties no rallija. Taču Desprē ceļš uz uzvaru nepalika vieglāks.
Pirmajās trīs dienās notika sīva cīkstēšanās ar “Honda” pārstāvi Elderu Rodrigesu. Pēc trešā ātrumposma portugālis bija jau 11 minūtes priekšā, taču ceturtajā dienā bija spiests apstāties degvielas padeves problēmu dēļ. Desprē atgriezās kopvērtējuma vadībā un noturēja to līdz finišam, lai gan vēl pirms pēdējās dienas tikai 5 minūšu attālumā atradās “Husqvarna” pilots Hoans Bareda.
Beigās Desprē, kurš bija uzvarējis vien otrajā sacensību ātrumposmā, apsteidza Baredu par septiņām minūtēm, bet vairāk kā pusstundu zaudēja Čaleko Lopezs ar privātu KTM motociklu, izcīnot trešo vietu. No slavenākajiem motobraucējiem, kas izgāja uz starta, taču pirmajā desmitniekā neiekļuva, jāmin Davids Fretiņjē, Davids Kasto, Alans Duklo, kā arī jau iepriekš pieminētie Rodrigess un Koma.
Marokas rallija rezultāti motociklu klasē
1. Cyril Despres (KTM) 17:58:36
2. Joan Barreda (Husqvarna) +00:06:52
3. Chaleco Lopez (KTM) +00:34:28
4. Frans Verhoeven (Yamaha) +00:40:42
5. Paulo Goncalves (Husqvarna) +00:43:52
6. Olivier Pain (Yamaha) +00:48:10
7. Felipe Miranda-Zanol (Honda) +00:49:23
8. Mathew Fish (Husqvarna) +01:00:42
9. Jakub Przygonski (KTM) +01:02:15
10. Sam Sunderland (Honda) +01:09:59
Ne tik spēcīgā sastāvā uz starta izgāja automobiļu klases braucēji, taču arī šeit piedalījās ne viens vien ikgadējs Dakaras rallija dalībnieks, totarp “X-Raid” komanda.
Taču pie uzvaras tika Francijas pārstāvis Eriks Vigoro, kurš jau sen pazīstams ar savu vājību uz “Chevrolet” pikapiem. Marokas rallijā Vigoro uzvarēja tikai trešajā ātrumposmā, kad arī pirmo reizi pārņēma vadību kopvērtējumā, pēc tam atrodoties līdera godā līdz finišam. Pēc piektā “dopa” viņš bija nonācis pat 42 minūtes priekšā tuvākajam sekotājam, beigās finišējot nepilnas 18 minūtes priekšā “X-Raid” pārstāvim Leonīdam Novickim, kurš startēja ar “Mini” automobili. Tālu neatpalika arī Gvilherme Spinelli ar “Mitsubishi”.
Visvairāk uzvaras atsevišķos ātrumposmos ieguva poļu pilots Kšištofs Holovčiks un viņš arī gandrīz visu sacīksti bija sīvākais konkurents Vigoro. Taču piektajā rallija dienā Holovčiks pazaudēja vairāk kā 13 stundas un no cīņas par uzvaru izstājās. Jāpiemin arī, ka Vigoro, atšķirībā no pārējiem ātrākajiem braucējiem, startē ar divu riteņu piedziņas mašīnu, kas ir papildus izaicinājums kāpās.
Marokas rallija rezultāti automobiļu klasē
1. Eric Vigouroux (Chevrolet) 17:55:14
2. Leonid Novitskiy (Mini) +00:17:43
3. Guilherme Spinelli (Mitsubishi) +00:23:23
4. Boria Garafulic (BMW) +00:51:58
5. Gerard de Rooy (Iveco) +01:48:47
6. Leonid Ogorodnikov (Toyota) +02:35:14
7. Miki Biasion (Iveco) +02:42:31
8. Geoffrey Olholm (Toyota) +04:05:48
9. Evgeny Firsov (Nissan) +04:14:05
10. Jean-Antoine Sabatier (Predator) +04:23:26
Visbeidzot, smago automobiļu ieskaitē triumfēja holandiešu braucējs Žerārs de Rojs ar privātās komandas “Iveco” markas spēkratu, par nepilnu stundu apsteidzot savu pārinieku Miki Biasjonu. Kopējā auto vērtējumā viņiem ceturtā un sestā vieta.