"Ceļi ir ļoti grūti," Anda Neikšāna pirmā pieredze, pierakstot trasi, nav nākusi viegli. "Pirmajā 40 kilometrus garajā ātrumposmā nevienu līkumu nevarēju izbraukt ar ceturto ātrumu. Nācās braukt ar pirmo, otro, labākajā gadījumā — ar trešo pārnesumu. Ceļi ir bedraini, akmeņaini, blakus klints malas un aizas. Jā, no tām pat nedaudz bail."
Ne velti Kipras ralliju, kas WRC kalendārā atgriezies pēc divu gadu pārtraukuma, uzskata ne tikai par vienu no grūtākajiem, bet arī lēnākajiem posmiem.
Kipras vasarīgais laiks gan netraucējot. Otrdien bijis ap 15 grādu silts. Prātu vairāk nodarbinot fakts, ka 40% (aptuveni 130 km) distances būs jābrauc pa asfaltu. Tādas pieredzes Neikšānam nav, jo Latvijas čempionātā pa tādu segumu labi ja sanāk divi kilometri posmā.
"Uz asfalta varētu nedaudz zaudēt konkurentiem," Andis to pieļāva jau sezonas priekšvakarā.
Vai ar augsto piekto vietu sezonas pirmajā posmā Norvēģijā latiņa nav pacelta par augstu? "Tā ir. Esam sev sagādājuši problēmas. Pozitīvas, protams! Cilvēki, kas no rallija neko nesaprot, gan jau kādreiz sāks spriedelēt — redz, tur finišēja punktos, bet šeit nekā," Andis vērsa uzmanību uz rallija niansēm, ko dažos teikumos nav iespējams izstāstīt.
Mērķis Kiprā neatšķirsies no tā, kas tika izvirzīts pirms sezonas. Raugi, nobraukt labi, kas ietver gan sasniegtu finišu, gan ātru braukšanu. Kiprā 14 ātrumposmos paredzēts veikt 332 kilometrus. Kopā ar pārbraucieniem distances garums būs 1198 km. Pieteikušās 35 ekipāžas, no kurām P-WRC klasē kopā ar latviešiem būs 15.
Dalībnieku sarakstā nav vairāku ekipāžu, kuras ieguva punktus Norvēģijā. To skaitā otrās vietas ieguvēja norvēģa Eivinda Brinildsena. Toties viņš startēs posmos, kuros dalību nav plānojis Neikšāns — Argentīnā un Austrālijā. Lai pelnītu punktus sezonas kopvērtējumā, jāstartē sešos no astoņiem posmiem.