Lai gan šobrīd spēku samēru pirms sezonas sākuma noteikt ir ļoti grūti, “McLaren” uzskata, ka jaunajam modelim “MP4-28″ vēl ir iespējas daudz progresēt. Abi piloti testu laikā izteicās, ka viņiem ir grūtibas izprast jaunā modeļa uzvedību un arī komandas boss Martins Vitmāršs uzstādīja par mērķi Austrālijā ielikt stingrus pamatus tālākai attīstībai.
“Nedrīkst aizmirst, ka “MP4-28″ ir jauns modelis, kas nav tieši atvasināts no sava priekšteča – mūsu plāns ir attīstīt to ļoti agresīvi visas sezonas gaitā,” skaidroja Vitmāršs. “Modelim ir liels potenciāls, bet Melburnā mūsu mērķis ir sevi labi parādīt un gūt punktus, kas ieliks pamatu pilotu čempionātā un Konstruktoru kausā.”
Arī Džensons Batons atzina, ka šobrīd ir grūti ko pognozēt un problēmas testos nebūt nenozīmē, ka komanda nebūs konkurētspējīga sezonas gaitā.
“Viena no fascinējošām Formula 1 īpatnībām ir tas, kā katru ziemu čempionāts no jauna atdzimst,” skaidroja brits. “Esmu pieredzējis to no dažādiem aspektiem – komandai var būt briesmīgi rezultāti testos, bet tad sekot lieliska pirmā sacīkste. Tik pat labi var lieliski izskatīties testos, bet Melburnā pazust pūlī. Šogad es neesmu pārliecināts, ka kāda komanda līdz galam ir atminējusi patieso spēku samēru. Taču tā ir daļa no spēles.”
Vitmārša un Batona komentāri par to, ka “jaunajam modelim ir liels potenciāls” acīmredzot nozīmē to, ka šobrīd mašīna nav tik ļoti ātra, taču vēlāk sezonas gaitā tā par tādu var kļūt. Jau pēc testiem Batons atzina, ka viss ir bijis kārtībā ar izturību un veiktajiem kilometriem, tomēr tieši ātrums pagaidām ir pietrūcis. Smags sezonas sākums pirmajā posmā Melburnā vēl nenozīmē, ka sezonas beigās “McLaren” nepiedalīsies cīņā par titulu – tāda nu reiz ir Formula 1 tehniskās attīstības sāncensības īpatnība. Labs piemērs ir “Ferrari” un Alonso pagājušajā gadā – vienība zināja vēl pirms sezonas, ka atrodas krietni aiz konkurentiem, taču lai gan Batons izcīnīja uzvaru Austrālijā, tieši “Ferrari” un Alonso turpināja cīņu par titulu līdz pēdējam posmam Brazīlijā.